"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Hittade min plånbok nyss, som varit borta i 3 dagar. Nu kan jag äntligen handla!

Tänkte börja med att ge min bil 15 liter bensin :tummenupp

Ett BT-hjälmset. Viker mig för den nya tekniken. Lovar iaf INTE 1.6Km på en hundrametersstandard.

Bifogat

• mount%20ad2.jpg
    mount%20ad2.jpg
    122.1 KB · Visningar: 85
Ett BT-hjälmset. Viker mig för den nya tekniken. Lovar iaf INTE 1.6Km på en hundrametersstandard.

Länk till den?

Sen får du allt bita i det sura äpplet och provköra det i hög hastighet också, alla funktioner!

Jag vill ha en recencion!

Länk till den?

Sen får du allt bita i det sura äpplet och provköra det i hög hastighet också, alla funktioner!

Jag vill ha en recencion!

http://www.starcom1.com/bt-go.htm

Enligt mig det företaget med mest prisvärda produkter. Kört med Advance1 tidigare. Skulle jag köpt trådbundet hade det blivit ett Digital. Jämför med Autocom, Baehr, Midsoft etc så e skillnaden enorm. Digital mot motsvarande Baehr är över 5000 spänn!

Jag ska köra den ända upp till 252,2 Km/h:tummenupp

Bord till nya köket, två nya byråer till sovrummet, en spjälsäng till kommande skitunge.
Som bonus så köpte jag 500g oxfilé på restaurang och en stor Gin&tonic att skölja ned merparten av maten med. Sen blev det två biobiljetter till "Paranormal blaha", sistnämnda var så jävla onödigt köp så jag är förbannad :mad:

Bifogat

• ID49_081025051059.jpg
    ID49_081025051059.jpg
    53.9 KB · Visningar: 49
  • 75736_PE194324_S4.jpg
    75736_PE194324_S4.jpg
    20.1 KB · Visningar: 48
Gårdagens inköp:

Ännu en kostym, ett par skjortor & en flaska Moet Chandon som är slut nu :)

Bord till nya köket, två nya byråer till sovrummet, en spjälsäng till kommande skitunge.
Som bonus så köpte jag 500g oxfilé på restaurang och en stor Gin&tonic att skölja ned merparten av maten med. Sen blev det två biobiljetter till "Paranormal blaha", sistnämnda var så jävla onödigt köp så jag är förbannad :mad:

La Pampa?

Ja har inte köpt nåt vettigt, bara mobiltelefon o lite skittillbehör te den, vill ju skriva om att ja köpt ny hoj men hittar fan ingen...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti