MikkE
Guest
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se demInte ofta jag känner avundsjuka, men det är ett av få band som känns som en "måste-upplevelse".

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se demInte ofta jag känner avundsjuka, men det är ett av få band som känns som en "måste-upplevelse".
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se dem![]()
Nästan så att man skulle köpa en biljett eller två, finns det kvar? Vore kul att se dem, riktigt grymma och som du säger så lär de vara ännu bättre live.
Nästan så att man skulle köpa en biljett eller två, finns det kvar? Vore kul att se dem, riktigt grymma och som du säger så lär de vara ännu bättre live.
Ja verkligen! Mötte ett par kompisar direkt efter jag tagit ut biljetterna och ville showa med att minsann jag hade två stycken. De sa; "Hm, vilka är de då?" Snacka om att döda min glädje...Underligt hur pass okända dom faktiskt är i Europa. 34 miljoner sålda skivor och förbannat bra. Här säger folk oftast: -"Va? Vilka då sa du?" när man nämner DMB.
Ja verkligen! Mötte ett par kompisar direkt efter jag tagit ut biljetterna och ville showa med att minsann jag hade två stycken. De sa; "Hm, vilka är de då?" Snacka om att döda min glädje...![]()
Underligt hur pass okända dom faktiskt är i Europa. 34 miljoner sålda skivor och förbannat bra. Här säger folk oftast: -"Va? Vilka då sa du?" när man nämner DMB.
Kan inte bli annat än underbart.
ja vad köptes idag? Min första hoj! ktm 640 wohooo![]()
![]()
![]()
![]()
Betyg?
Finns de till ps3?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |