jag blir mest chocad över utb/intelligensnivån hos den turiska guvernören som är helt säker på att det är en människa som förgripit sig på fåret och fått denna avomma.
Muslim... Religion och vetenskap(kunskap) har aldrig gått bra ihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag blir mest chocad över utb/intelligensnivån hos den turiska guvernören som är helt säker på att det är en människa som förgripit sig på fåret och fått denna avomma.
Det enda med den här tråden som får mig att tappa tron på mänskligheten är att nån är så dåligt bildad att h*n faktiskt tror så mycket på en story i Aftonbladet att han postar en tråd om det.![]()
I tells ya im stupid![]()
Har du hört en dansk prata?
Du behöver inte kontakta några genforskare för detta, det räcker med valfri biologilärare från högstadiet.![]()
För det första är artikeln i AB, för det andra referar den i sin tur till en cirkulerande internetbild med oklart ursprung... Den sammanlagda trovärdigheten rejtar jag som obefintlig
..och kanske lite för intresserad av artiklar om tidelag?![]()
beklagade sig när han fick reda på att vi väntade en dotter
Blir du verkligen chockad över det? Efter att ha lärt känna flertalet turkar så blir inte jag chockad direkt
Har du som stockholmare hört någon annan prata?
Blir du verkligen chockad över det? Efter att ha lärt känna flertalet turkar så blir inte jag chockad direkt
Min turkiske kompis (som dödar mig om jag säger att han är turk för han är faktiskt kurd) beklagade sig när han fick reda på att vi väntade en dotter och inte en pojke. Vad ska man säga liksom, man kan inte bli arg på dem![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |