Nursey
Utan lem
Jonathan skrev:2068565Jo, du är ju rätt gammal så. Har jag hört.![]()
Jona..vad har vi sagt om detta med kvinnors ålder :draistrypkoppletsmiley

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jonathan skrev:2068565Jo, du är ju rätt gammal så. Har jag hört.![]()

Nursey skrev:2068599Jona..vad har vi sagt om detta med kvinnors ålder :draistrypkoppletsmiley![]()
Jonathan skrev:2068605Att ju äldre dom blir desto vackrare blir dom ?
bara för att det var sött sagt o jag är en GAMMAL hagga så slipper du undan denna gången 
Kapten Blåskägg skrev:2068586Är man 22 ska man ta emot många mil sjörullad kaptensgurka innan man får kalla sig mogen![]()
Nu pojkar börjar ni bli lite väl fula i mun, blir ju generad här ju! Dags för mig att gå och sova tror jag... 
Vilket smör!Jonathan skrev:2068605Att ju äldre dom blir desto vackrare blir dom ?

Jonathan skrev:2068605Att ju äldre dom blir desto vackrare blir dom ?

Nursey skrev:2068610bara för att det var sött sagt o jag är en GAMMAL hagga så slipper du undan denna gången
![]()

Kerplunk skrev:2068612Nu pojkar börjar ni bli lite väl fula i mun, blir ju generad här ju! Dags för mig att gå och sova tror jag...
![]()
Starfighter skrev:2068613Vilket smör!
Allt för att ställa in sig![]()

Thermal skrev:2068614![]()
Jonathan skrev:2068615Du är inte gammal. Mogen heter det ju enligt Kerplunk![]()

Kerplunk skrev:2068620Jaha, nu blev det skärpning helt plötsligt, hon har bra pli på dig måste jag säga![]()
Thermal skrev:2068598Där tog du orden ur munnen på mig, får ju nästan lite åldersnoja när jag läser sånt.
Nursey skrev:2068610bara för att det var sött sagt o jag är en GAMMAL hagga så slipper du undan denna gången
![]()

Kapten Blåskägg skrev:2068622Ja annat var det när du och jag gick till sjöss
En av de sexigare haggor jag har träffat![]()

Jonathan skrev:2068626Fanns det båtar på den tiden ?

Kapten Blåskägg skrev:2068627Jona, jag känner mig hedrad
Hur fan tror du dinosarna bytte kontinent![]()

Kapten Blåskägg skrev:2068622Ja annat var det när du och jag gick till sjöss![]()
Thermal skrev:det går under ett helt annat namn inom departement.
Vi kallar det "maskinist kewk" helt enkelt. Det må låta lite vulgärt. Men i den här bullriga arbetsmiljön har man inte tid med finlir. Kort, koncist och kärnfullt, allt för att minska riskerna för missförstånd.Kapten Blåskägg skrev:2068638Bring it on sailor![]()
Jonathan skrev:2068184Jepp, i den här tråden skriver du saker som du ångrat, varför du ångrar dig och hur du skulle vilja att det egentligen varit.
Var vänlig att inte spamma sönder den här nu.

General E skrev:2068643App app app!![]()
Thermal skrev:2068642Vi kallar det "maskinist kewk" helt enkelt. Det må låta lite vulgärt. Men i den här bullriga arbetsmiljön har man inte tid med finlir. Kort, koncist och kärnfullt, allt för att minska riskerna för missförstånd.

|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |