Det här är inte vad vi kommit överens om!!!!

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Macho Woman skrev:
Hmm... Då kan jag plocka ut arvet och starta racingkarriären på direkten. Hmm...

Kanske tom. går att lösa en licens utan medverkan på licenskurs mha. hot om våld.

Det allra bästa som kunde hända i de här sammanhangen vore ju att Knutstorp drabbades av en översvämmning. Då hade ju handlesviftarn Oscar kunnat få sig en rejäl omgång så här åp slutet av säsongen...

Mattias skrev:
Var är alla 250SP-åkare? 125R-debutanterna? Märkligt.
250 Dam köres på Falken Lördagen den 20/9, sen tar det veckor innan dom har bytt ut trasiga avgasportar, tändsystem, cyllar, kolvar... ja du vet.

Jag är den som tjatat mest och har ågren nu när jag fegar och väljer istället att köra KM på Knudan den 21/9 eftersom jag är bekväm, lat, feg, ekonomisk, rädd och talanglös....

Ni som inte ska till Knudan den 21/9 har ingen ursäkt :fakta
Sätt nu lite fart och anmäler eder till detta evenemang på Sviestad.

GSXR1100R skrev:
...
Jag är den som tjatat mest och har ågren nu när jag fegar och väljer istället att köra KM på Knudan den 21/9 eftersom jag är bekväm, lat, feg, ekonomisk, rädd och talanglös....

...
¨

Det tycker jag inte att du ska ha. Vi kör alla med plånboken och att lägga 80(?) mil resa på en tävling av principskäl blir ju bara löjligt. Man måste ha förståelse för skåningarnas situation även om det är synd när vi missar chansen att avsluta säsongen extra mycket tjafs o plojande...

Chrille skrev:
¨

Det tycker jag inte att du ska ha. Vi kör alla med plånboken och att lägga 80(?) mil resa på en tävling av principskäl blir ju bara löjligt. Man måste ha förståelse för skåningarnas situation även om det är synd när vi missar chansen att avsluta säsongen extra mycket tjafs o plojande...

Hade det inte varit KM på Knudan samma dag så.... Nästa år hoppas vi att RRFA går igång på allvar, B-rejs på Falken, Knudan, Åsen & Sviestad :tummenupp

Det är ju endurance på Falkenberg den 20:e ju.

Är SÅ irriterad att detta krockar med vårat KM *grrrrrr*
Näst år så...:D

Som det ser ut nu kommer jag upp på Falken på lördagen, mest för att spana in konkurransen i 250 SP såklart ;)

Åsa #96 skrev:
Är SÅ irriterad att detta krockar med vårat KM *grrrrrr*
Näst år så...:D

Som det ser ut nu kommer jag upp på Falken på lördagen, mest för att spana in konkurransen i 250 SP såklart ;)

OM du kommer upp till Falken den 20 får du gärna ta med min lilla låda som säkert ligger och skräpar någonstans :bow eller om du ska till SRW på sön??

crallan skrev:
OM du kommer upp till Falken den 20 får du gärna ta med min lilla låda som säkert ligger och skräpar någonstans :bow eller om du ska till SRW på sön??

Tänkte faktiskt åka till båda. Har du kanske plats i bilen upp till Falken? Jag ska försöka komma ihåg att ta med din lådda på söndag. Du kan väl sms:a mig samma dag.... Minnet är bra, men extremt kort ibland ;)

Det är svårt med postgången....

Skrev ut anmälan i tisdags och skrev under. Sen skulle jag hitta kuvert?!?

Igår kväll hade jag ordning på det och tamej fan om det itne låg ett frimärke i bilen.....

Krångligt såna här grejer.

Hannes - you've got (real) mail.
Betalar i helgen, FLERA DAGAR innan sista anmälningsdatum.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025