Det hände nåt...

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
på nyårsafton !
Vet inte om det har att göra med julstress,en halvrisig gammal svärfar eller nåt annat men på nyårsdagen slog det mig : Jag måste till garaget !
Tidigare under hösten har jag knappt ägnat en enda tanke åt hojen (sista svängen var väl i slutet på september..)men nu väcktes nåt till liv igen..
Så senaste veckorna har gått åt till att titta på hojfilmer vid datorn,drömmbläddra i hojannonser och en hel del torråkande i garaget..
Vet inte hur det är med er andra men fifan vad jag längtar efter solen och våren nu..
Hoppet tändes lite extra nu i slutet på veckan när vi i Sthlm fick se solen två dar i rad,höll på att köra åt h-te med bilen på essingeleden då lampan tändes och jag skulle gräva fram mina sedan länge undanstoppade solglasögon !
Man har ju för fan inte sett solen på ca 3-4 veckor så man undrade ju om den fanns kvar !
Okej - en helt oplanerad lördag kommer och igår var det nästan torra vägar (nåja..)så jag hade ju en hemlig plan...
Vaknar i morse - går ut på balkongen och ÖSREGN !!!!:mad: :mad:
Har väntat några timmar nu men nu skiter jag i det - jag åker ner till garaget och tar en fantasisväng längs bulten....:yoparty
eller så blir det en försiktig sväng ut i verkligheten...

jag vill ha SOMMAR NU !!!

Kommer på mig själv när jag sitter fast i köerna med att småle och tänka: snart behöver jag inte bry mig om det här utan bara åka på...
Solen och torra vägar får mig att bli alldeles konstig i magen och jag kan nästan känna fartvinden!

Värmen längtar man något otroligt efter! Men igår kunde jag inte hålla mig längre så jag ställde på Husan och körde ett par varv i samhället. Kul, halt och kallt var det! Var nästan helt torra vägar igår plus en glimt av solen.

sveriges kortaste premiärtur ?
det blev 2,4 km - kallt som fan,rullgrus överallt,regnigt å allmänt jävligt och helt UNDERBART !!!
nåja har iaf städat i garaget och nu ska jag ta en öl å sätta mig å titta på tvättmaskinen med S-H tröjan i.....
nya tag imorron ??

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back