Har nu insett att det inte blir nån mer hoj denna sommar.. Just där för har jag sett två Rettor på bakslangen och säkert 3 sporthojar till och div endra hojar bara på vägen till jobbet idag.. Fan vad det svider..
Nästa sommar är det inget o be för, då blir det ingat annat än precis vad jag för tillfället då vill ha, säkerligen en gixxer 750 eller motsv..
Men fan låt det bli vinter för mig nu så man slipper gråta sig till sömns varje kväll utan hoj...
Och vad är det med alla som inte ser skönheten i sporthojar, och/eller tycker:
"ja det är väl roligt att köra snabbt, men jag är inte så intresserad av sånna motorcyklar.."
Maaan, dom skulle dö av upphetsning bara dom provade en endaste gång...
Man är kungen av vägarna och livet leker varje sekund på en Sporthoj....
Vad är bättre än att spontanhöra ens favoritmusik i huvudet och känna hornen växa ut i pannan så fort man gränslar sin buse....
Väntar på nästa sommar...
Tyck synd om mig...

Nästa sommar är det inget o be för, då blir det ingat annat än precis vad jag för tillfället då vill ha, säkerligen en gixxer 750 eller motsv..
Men fan låt det bli vinter för mig nu så man slipper gråta sig till sömns varje kväll utan hoj...
Och vad är det med alla som inte ser skönheten i sporthojar, och/eller tycker:
"ja det är väl roligt att köra snabbt, men jag är inte så intresserad av sånna motorcyklar.."
Maaan, dom skulle dö av upphetsning bara dom provade en endaste gång...
Man är kungen av vägarna och livet leker varje sekund på en Sporthoj....
Vad är bättre än att spontanhöra ens favoritmusik i huvudet och känna hornen växa ut i pannan så fort man gränslar sin buse....
Väntar på nästa sommar...
Tyck synd om mig...