Det gör ont utan hoj....

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Har nu insett att det inte blir nån mer hoj denna sommar.. Just där för har jag sett två Rettor på bakslangen och säkert 3 sporthojar till och div endra hojar bara på vägen till jobbet idag.. Fan vad det svider..
Nästa sommar är det inget o be för, då blir det ingat annat än precis vad jag för tillfället då vill ha, säkerligen en gixxer 750 eller motsv..
Men fan låt det bli vinter för mig nu så man slipper gråta sig till sömns varje kväll utan hoj...

Och vad är det med alla som inte ser skönheten i sporthojar, och/eller tycker:
"ja det är väl roligt att köra snabbt, men jag är inte så intresserad av sånna motorcyklar.."
Maaan, dom skulle dö av upphetsning bara dom provade en endaste gång...
Man är kungen av vägarna och livet leker varje sekund på en Sporthoj....
Vad är bättre än att spontanhöra ens favoritmusik i huvudet och känna hornen växa ut i pannan så fort man gränslar sin buse....
Väntar på nästa sommar...
Tyck synd om mig... :död

:4skrika

Nu har jag sålt alla mina MC saker, stället såldes idag så nu borde jag inte hänga här....

Ofrivilligt hojlös, tungt att andas, blodet går knappt runt i kroppen, ständig huvudvärk pga otillräcklig mängd avgasrök inte tas upp... mm, jag vet hur du känner dig.

Du vet väl att det bara finns 2 sorter av lycka - materiell lycka och kemisk lycka.

Saknar man det ena är det nog bara en tidsfråga innan man faller över till det andra.

eoeo, vill ha HOJ... fan nästa år som sagt, eller kanske slår jag till redan i höst... jag vill ha två säsongen per år.

Jag har kommit fram till att sommaren (ur MC-synpunkt) inte varit så himla taskig ändå, jag har ju faan kört 1200-1300mil! Det är ge helt okej, o så lär ju sommaren pågå bra mycket längre i år eftersom att den knappt börjat ännu! =))

Silwer skrev:
det har varit en riktig skitsommar, jag hade kunnat klarat mig utan just i år.

campar skrev:
Jag har kommit fram till att sommaren (ur MC-synpunkt) inte varit så himla taskig ändå, jag har ju faan kört 1200-1300mil! Det är ge helt okej, o så lär ju sommaren pågå bra mycket längre i år eftersom att den knappt börjat ännu! =))
250 mil har jag kanske kört.
1200 mil kommer jag nog aldrig någonsin köra i vilket fall.

1200-1300 mil på en retta bara i år.. Bättre än sex ju, kanske till o med bättre än mat! ;-)
Lyllo dig alltså... ;-)

Mingves skrev:
Jag har inte heller hoj men det har jag valt själv :kocko

Ja du e kocko och varför svävar du på detta forumet när du inte ens har hoj eller ens tänker skaffa det?

Som att jag skulle aktivera mig på paintball.se och skriva hur mycket som helst om hur jag kör båge eller äter bröd o sånt du skriver om. De hade inte heller velat att jag var kvar då....

Hade jag styrt spakarna här hade du inte fått vara med :hihi

DisqoBizkit skrev:
Och vad är det med alla som inte ser skönheten i sporthojar, och/eller tycker:
"ja det är väl roligt att köra snabbt, men jag är inte så intresserad av sånna motorcyklar.."
Jag tror bara det är nåt folk säger... de är nog bara innerst inne rädda för att köra ihjäl sig. Sen finns alltid de som vill ha glidare för sin "image" och för att de ska kunna vara aktiv i vissa MC-klubbar.

Förstår precis vad du menar om att vara utan hoj. Har kört 8 somrar nu och man känner sig ganska halv de gångerna cykeln sviker. Det är ju det här man går och ser fram emot hela vintern :)

Mingves skrev:
Jag har inte heller hoj men det har jag valt själv :kocko

Hur kan man få för sig att välja bort hojen? Då kan man ju inte var riktigt frisk. Den går ju före nästan allt; mat, sömn, kanske tom sex? :tuttar

BillSkullman skrev:
Hur kan man få för sig att välja bort hojen? Då kan man ju inte var riktigt frisk. Den går ju före nästan allt; mat, sömn, kanske tom sex? :tuttar

Så är det, det blir ett beroende. Undrar var gränsen går för missbruk? Vädret tycker jag spelar mindre roll, är väl mest spöregn som kan bromsa lusten en smula. :)

von reisen skrev:
Så är det, det blir ett beroende. Undrar var gränsen går för missbruk? Vädret tycker jag spelar mindre roll, är väl mest spöregn som kan bromsa lusten en smula. :)

Tycker heller inte att vädret spelar nån roll. Har man bara bra kläder så..
fast nu har jag ju hål i mina brallor sen vurpan igår, så ska nog försöka undvika regn ett tag. Sen går det faktiskt inte att klassa hojåk som missbruk, det är för fint för det :fakta

Mavve skrev:
Ja du e kocko och varför svävar du på detta forumet när du inte ens har hoj eller ens tänker skaffa det?

Som att jag skulle aktivera mig på paintball.se och skriva hur mycket som helst om hur jag kör båge eller äter bröd o sånt du skriver om. De hade inte heller velat att jag var kvar då....

Hade jag styrt spakarna här hade du inte fått vara med :hihi
Nä, jag skall inte vara kvar heller mavve, jag har hängt här under tiden som jag har sålt alla mina grejor som jag har haft till hojen. Men nu så sålde jag mitt skinnställ igår och det var det sista som jag hade kvar att sälja så nu kommer jag inte hänga här så mycket längre. Hoppas att du blir nöjd nu.......Tycker de flesta här på forumet har varit jättetrvliga men jag får säga att det finns rötägg här som på alla andra ställen. Och tyvärr tillhör du en av dessa Mavve, en av de som troligen inte fick tillräckligt med kärlek som barn eller som utnyttjats på något sätt och nu måste ta ut det på din omgivning för annars kommer det knäcka dig. Jag tycker synd om dig, sök hjälp för dina problem mavve annars blir de bara större!

///M

Mingves skrev:
Nä, jag skall inte vara kvar heller mavve, jag har hängt här under tiden som jag har sålt alla mina grejor som jag har haft till hojen. Men nu så sålde jag mitt skinnställ igår och det var det sista som jag hade kvar att sälja så nu kommer jag inte hänga här så mycket längre. Hoppas att du blir nöjd nu.......Tycker de flesta här på forumet har varit jättetrvliga men jag får säga att det finns rötägg här som på alla andra ställen. Och tyvärr tillhör du en av dessa Mavve, en av de som troligen inte fick tillräckligt med kärlek som barn eller som utnyttjats på något sätt och nu måste ta ut det på din omgivning för annars kommer det knäcka dig. Jag tycker synd om dig, sök hjälp för dina problem mavve annars blir de bara större!

///M

Vaddå? Ska du lämna oss nu?
Vem ska man då hacka på? :( Du kan vara kvar sommaren ut iaf......

Förresten så hade jag slått dig i ansiktet om du sagt det när vi hade träffats :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti