Det går..

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
..att knäskrapa med en 'felkonstruerad' motor också.

Synd att bilden blev så satans suddig bara. :(

Bifogat

• 101_0159.jpg
    101_0159.jpg
    21.1 KB · Visningar: 518
Miljoner moralinlägg följer nedan. Mest från rotfruktklubben, måhända? :)

Grym hoj! Grym förare! Grym bild!

Grymt! :tummenupp

Vad har du för däck på pärlan Goines?

Berätta hur det går med rykrörsplanerna osså för nyfiken är man ju :)

Boxercup 2004?

Caffe skrev:
Grym hoj! Grym förare! Grym bild!

Grymt! :tummenupp

Vad har du för däck på pärlan Goines?

Berätta hur det går med rykrörsplanerna osså för nyfiken är man ju :)

Boxercup 2004?

Det hemska är att jag kör på Battlax och jag tror inte det är några direkt bra bandäck. :crash

Rykrörsplanerna kommer jag nog lägga på hyllan tills jag betalat hojen klart. 10kkr är lite i mesta laget för schysstare ljud tyvärr.

Goines skrev:
Det hemska är att jag kör på Battlax och jag tror inte det är några direkt bra bandäck. :crash

Rykrörsplanerna kommer jag nog lägga på hyllan tills jag betalat hojen klart. 10kkr är lite i mesta laget för schysstare ljud tyvärr.

Ok, jag har lite taskig koll på de olika däcken men det kaske är något mellantingsdäck likt Michelin Macadam som jag har på?
Tycker fästet i de räcker till för så pass snabbt/sakta som jag kör.

Attans att du ska vänta med o handla... Jag ville ju se, känna och klämma samt framför allt lyssna lite innan jag drämde upp plånkan ;)

Caffe skrev:
Ok, jag har lite taskig koll på de olika däcken men det kaske är något mellantingsdäck likt Michelin Macadam som jag har på?
Tycker fästet i de räcker till för så pass snabbt/sakta som jag kör.

Attans att du ska vänta med o handla... Jag ville ju se, känna och klämma samt framför allt lyssna lite innan jag drämde upp plånkan ;)

Snacka med 'Izze'. Han har ett Lazersystem som låter redigt trevligt. Provkörde hans igår och kan tyvärr inte påstå att jag kände nån större skillnad men låter gott gör den.:tummenupp

Pojkar pojkar...
Efter byte av ljuddämparna och lite annat så går svarven ledigt upp på en wheelie.
Sen att det låter bättre än en trimmad dammsugare gör inget...
Goines, du vet vad jag har för ljud... men jisses vad du pker för att vara första gången på bana. Jag är imponerad.
Det vore kul om alla kunde samlas någon gång för lite banåka.

Ang däcksval så åker jag på Bridgestsone BT012SS och det är helt underbara däck som inte hittar på något bus.
Justa priser finns på Bridgestonedäck.

Vi hörs. :D

Last edited:
Såg riktigt snyggt ut igår Goines :tummenupp
Visst, det ger inte så värstans mycket att burktrimma 'S'-ett (några hk), men man slipper den ohyggliga katten och så låter den rätt mysigt :D
Skulle vara kul att jämföra våra maskiner på lite högre varv än vi hann med på vårt korta test igår.
Jag har räknat ut att p.g.a. att hojjen låter minst 20kkr bättre har jag sparat 10kkr med denna poser-investering :D :crash

Izze skrev:
Såg riktigt snyggt ut igår Goines :tummenupp
Visst, det ger inte så värstans mycket att burktrimma 'S'-ett (några hk), men man slipper den ohyggliga katten och så låter den rätt mysigt :D
Skulle vara kul att jämföra våra maskiner på lite högre varv än vi hann med på vårt korta test igår.
Jag har räknat ut att p.g.a. att hojjen låter 20kkr bättre har jag sparat 10kkr med denna poser-investering :D :crash

:tummenupp :tummenupp :tummenupp
Jag skulle tro att du och jag har samma miniräknare... :fakta

R1100S-01 skrev:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp
Jag skulle tro att du och jag har samma miniräknare... :fakta

Yepp, när jag kontrollräknar på din hoj utan sk. 'db-killers' hamnar jag på ett sparkapital uppmot minst 15kkr, fantastiskt :D :D :tummenupp

Izze skrev:
Yepp, när jag kontrollräknar på din hoj utan sk. 'db-killers' hamnar jag på ett sparkapital uppmot minst 15kkr, fantastiskt :D :D :tummenupp

Jisses vad du måste vara rik. :D
Visste inte att man kunde få så mycket pengar när man åker mc. :p

Är det så man ska göra för att få mer stålar? Bara börja beställa saker så kommer man bli rik som ett troll snart! :tummenupp

Goines skrev:
Är det så man ska göra för att få mer stålar? Bara börja beställa saker så kommer man bli rik som ett troll snart! :tummenupp

Tydligen.
Jag måste till banken imorgon för att kolla om det stämmer.
Hoppas, hoppas, hoppas...:lol

Vart hänger ni andra coola 1100S-killar någonstans egentligen?

Jag har sett Kungen en gång vid BMW i Segeltorp och tror mig ha sett Izzes hoj vid Rosenhill :confused: för någon månad sen lite drygt... Det var iaf en riktigt svart hoj med en lika svart vid sidan tror jag???

Jobbar ju dessvärre alltid sent på tisdagarna när BMW-klubben har sin rundor men vad sägs om att synas någon onsdag för lite "touring" :confused:

Daddy skrev:
En är ju imponerad.
Jag som trodde att cyllarna skulle gå i först! :D

Snygg bild, synd att den är suddig bara. :tummenupp

Däck-Danne "Boxer-Cup" skraper cyller - på hans Boxer Cup, meterlänge gnistrar syns varje måndag kväll på Ring Röken :bow

Bifogat

• dd joppe 030811 6 640.jpg
    dd joppe 030811 6 640.jpg
    41.1 KB · Visningar: 147
*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back