Det går visst att hoppa med en scooter

Okey, när jag gjorde sådär i den åldern så såg jag till att ha nånstans att landa o bromsa på efteråt...ungarna blir inte smartare direkt...

Nej, det där såg ju inte så jävla listigt ut...

vem har sagt att det inte går :D Men det är ju alltid bra om man kan ladda okej också :rofl

alltså... rymdfärjan :rofl

killen som hoppar med leksaksbilen, AJ! farligt farligt men härligt härligt

Om du gillade det avsnittet, så kan du fastna framför datorn ett bra tag :tummenupp Finns 12 avsnitt från första säsongen med, och imorgon kommer det ett nytt:yoparty

Om du gillade det avsnittet, så kan du fastna framför datorn ett bra tag :tummenupp Finns 12 avsnitt från första säsongen med, och imorgon kommer det ett nytt:yoparty

men när jag klickarpå "full epsiodes" kommer en error ruta upp och sen sidan kan inte visas, gjorde de första gången jag klickade på din länk också :(
Din länk funkade andra gången jag prövade... hm :confused:

men när jag klickarpå "full epsiodes" kommer en error ruta upp och sen sidan kan inte visas, gjorde de första gången jag klickade på din länk också :(
Din länk funkade andra gången jag prövade... hm :confused:

Pröva att gå in på mtv.com och tryck på shows och sedan på nitro circus, och sen full episodes.

Den första säsongen: http://www.mtv.com/ontv/dyn/nitro_circus_season_1/videos-full-episodes.jhtml

Den andra: http://www.mtv.com/ontv/dyn/nitro_circus/videos-full-episodes.jhtml

:hihi:hihi trophy truck, "last time i drove a trophy truck i kiiinda flipped it at 130 mph and burned it to the ground" :rofl

edit: fan nu kommer jag vara vaken länge...

Haha:rofl
de finns ett par avsnitt att gå igenom, och sen så finns ju filmerna med:tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard