Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sniper skrev:Sålde cbr 1000rr racern för en månad sen, fick för mig att jag skulle
lägga av att köra hoj på ett tag :kocko
Så nu blir jag ägare till en sådan här i stället, får hem den på torsdag
Du borde ha vetat bättreSniper skrev:Sålde cbr 1000rr racern för en månad sen, fick för mig att jag skulle
lägga av att köra hoj på ett tag :kocko
Så nu blir jag ägare till en sådan här i stället, får hem den på torsdag
Swedie skrev:Samma här. Har min hoj uppe på annons. Men säljer inte för något lägre än vad jag sagt i pris. Har inget behov av att sälja, eller rättare sagt. Är rädd för att sälja o sedan vilja köra direkt igen... hmm.
Varning sälj inte ,man saknar inte den så länge den står i garaget sen är detSwedie skrev:Samma här. Har min hoj uppe på annons. Men säljer inte för något lägre än vad jag sagt i pris. Har inget behov av att sälja, eller rättare sagt. Är rädd för att sälja o sedan vilja köra direkt igen... hmm.
Och det säger du nuSniper skrev:Varning sälj inte ,man saknar inte den så länge den står i garaget sen är det
en stor tommhet när polarna kommer och frågar om vi ska ut och bränna
lite kurvur i det fina vädret.Och vid denna tiden är det inte lätt att hitta
man vill ha för mig blev det mc firma sälj spisen eller kylen i stället![]()
Hade jag en hoj som kostade 1200 i helförsäkring så Kanske.. Men när trafik är så dyrt så avstår jag hellre. Blir inte värt det att riskera att någon tattare spanar o vill sno hojen o där står jag utan ersättning.Sniper skrev:Varning sälj inte ,man saknar inte den så länge den står i garaget sen är det
en stor tommhet när polarna kommer och frågar om vi ska ut och bränna
lite kurvur i det fina vädret.Och vid denna tiden är det inte lätt att hitta vad
man vill ha för mig blev det mc firma, sälj spisen eller kylen i stället![]()
Jag köpte en flong ny fiesta ST 150 nu med 180 HK och typ 1100 KGSwedie skrev:Hade jag en hoj som kostade 1200 i helförsäkring så Kanske.. Men när trafik är så dyrt så avstår jag hellre. Blir inte värt det att riskera att någon tattare spanar o vill sno hojen o där står jag utan ersättning.
Säljer jag så blir det ny billigare gatåkahoj som gäller. Eller en bil. Bissart nog. Men sen vill jag nog ändå ha en gathoj o där står jag med en bil till salu till slut. Fack, dilema.
Nä gräset är nog inte dubbelt så gott på andra sidan staketet,R1 wannabe skrev:Och det säger du nu.....om 30 minuter kommer de och hämtar min hoj och jag fattar fortfarande inte varför jag sålde den.........
Jag försöker intala mej själv att om jag bara står ut denna sommar kommer jag ha råd att köpa en -04 R1a el K5a nästa sommar, men börjar tvivla på att det är värt pengarna. Visst är det skillnad men knappast dubbelt så roligt trots att det blir nästan dubbelt så dyrt......
Edit: Såg just att Din Mc har provkörarveckaÅka dit och testa K5:an är väl som att be om trubbel va
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär