Det går inte utan hoj

• Thread starter Thread starter Sniper
  • Start date Start date

Sniper

Guest
Sålde cbr 1000rr racern för en månad sen, fick för mig att jag skulle
lägga av att köra hoj på ett tag :kocko
Så nu blir jag ägare till en sådan här i stället, får hem den på torsdag

Bifogat

• CBR 600RR 03.jpg
    CBR 600RR 03.jpg
    66.3 KB · Visningar: 287
Sniper skrev:

:hihi

Sniper skrev:
Du borde ha vetat bättre :hihi :D

Samma här. Har min hoj uppe på annons. Men säljer inte för något lägre än vad jag sagt i pris. Har inget behov av att sälja, eller rättare sagt. Är rädd för att sälja o sedan vilja köra direkt igen... hmm.

sluta med hoj..???

Har ett fåtal gånger genom åren försökt att sluta med hojandet, småbarn, husbygge, för mycket jobb..... :7peta

Resultatet varje gång blev ...en hoj till i garaget.... :va

Jag har INTE RÅD att sluta köra hoj... :yoparty :tungan

samtidigt utan överdrift har det också varit min sk tryck kokar ventil i samlivet .....exfrun sa vid ett fler tal tillfällen till mig ""ut å kör med dig, så det går att prata med dig "".... :tummenupp

Det har jag med mig och INGEN tar det ifrån mig heller, hojlivet blir kvar för att stanna....... :fyllisar

Swedie skrev:
Samma här. Har min hoj uppe på annons. Men säljer inte för något lägre än vad jag sagt i pris. Har inget behov av att sälja, eller rättare sagt. Är rädd för att sälja o sedan vilja köra direkt igen... hmm.

Jag hade köpt den direkt för 80...Man får ju en med 500 mil/svensksåld för 92 och säkert billigare.

Njaaa.. ska vi säga 60k :3freak

Ett liv utan hoj..Vad ska man då leva för?

Tar jag allvarligt hellre livet av mig.

:yoparty

Swedie skrev:
Varning sälj inte ,man saknar inte den så länge den står i garaget sen är det
en stor tommhet när polarna kommer och frågar om vi ska ut och bränna
lite kurvur i det fina vädret.Och vid denna tiden är det inte lätt att hitta vad
man vill ha för mig blev det mc firma, sälj spisen eller kylen i stället :tummenupp

Last edited:
Sniper skrev:
lite kurvur i det fina vädret.Och vid denna tiden är det inte lätt att hitta
man vill ha för mig blev det mc firma sälj spisen eller kylen i stället :tummenupp
Och det säger du nu :fatta! .....om 30 minuter kommer de och hämtar min hoj och jag fattar fortfarande inte varför jag sålde den.........

Jag försöker intala mej själv att om jag bara står ut denna sommar kommer jag ha råd att köpa en -04 R1a el K5a nästa sommar, men börjar tvivla på att det är värt pengarna. Visst är det skillnad men knappast dubbelt så roligt trots att det blir nästan dubbelt så dyrt...... :(

Edit: Såg just att Din Mc har provkörarvecka :huvet Åka dit och testa K5:an är väl som att be om trubbel va :va

Last edited:
Sniper skrev:
lite kurvur i det fina vädret.Och vid denna tiden är det inte lätt att hitta vad
man vill ha för mig blev det mc firma, sälj spisen eller kylen i stället :tummenupp
Hade jag en hoj som kostade 1200 i helförsäkring så Kanske.. Men när trafik är så dyrt så avstår jag hellre. Blir inte värt det att riskera att någon tattare spanar o vill sno hojen o där står jag utan ersättning.

Säljer jag så blir det ny billigare gatåkahoj som gäller. Eller en bil. Bissart nog. Men sen vill jag nog ändå ha en gathoj o där står jag med en bil till salu till slut. Fack, dilema.

Swedie skrev:
Hade jag en hoj som kostade 1200 i helförsäkring så Kanske.. Men när trafik är så dyrt så avstår jag hellre. Blir inte värt det att riskera att någon tattare spanar o vill sno hojen o där står jag utan ersättning.

Säljer jag så blir det ny billigare gatåkahoj som gäller. Eller en bil. Bissart nog. Men sen vill jag nog ändå ha en gathoj o där står jag med en bil till salu till slut. Fack, dilema.
Jag köpte en flong ny fiesta ST 150 nu med 180 HK och typ 1100 KG
väghållning som en gokart det va skitkul i en vecka sen kom hojarna ut på
vägarna tänk dig för :confused:

R1 wannabe skrev:
Och det säger du nu :fatta! .....om 30 minuter kommer de och hämtar min hoj och jag fattar fortfarande inte varför jag sålde den.........

Jag försöker intala mej själv att om jag bara står ut denna sommar kommer jag ha råd att köpa en -04 R1a el K5a nästa sommar, men börjar tvivla på att det är värt pengarna. Visst är det skillnad men knappast dubbelt så roligt trots att det blir nästan dubbelt så dyrt...... :(

Edit: Såg just att Din Mc har provkörarvecka :huvet Åka dit och testa K5:an är väl som att be om trubbel va :va
Nä gräset är nog inte dubbelt så gott på andra sidan staketet,
På min gamla gathoj en blade 98,a betalade jag 2000:- hel/helår
med 600,an blir det 15000:- hel/helår :(

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...