Stefan
Ny medlem
Ni börjar bli gammla.
Har mått kanon och jobbat hos farsan hela dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crashtestdummy skrev:min fru fick leda hem mig igår ändå trillade jag tydligen ikull utanför eyravallen och mosade min egen hand.![]()
Det är väll inte så konstigt att DU mår bra idag.Stefan skrev:Ni börjar bli gammla.
vad snälla ni var som tog upp domerik skrev:Jag och Helena åkte förbi i bilen då...![]()
blom skrev:vad snälla ni var som tog upp dom![]()
Evil M skrev:Jag mådde kanon bra inga som helst problemSen att jag var nyckter spelar väl ingen roll?
Tack för en skoj fest, även fast jag och Sandra kanske inte såg ut att tycka det var så skoj var det i alla fall lite roligt. Var tyvärr skit trött efter en vecka med kass sömn.
Kul att träffa några PBR´are och få ett ansikte till nicken här på SH.
Va mest bara den snpsen som kom upp.Kyckling skrev:Det är väll inte så konstigt att DU mår bra idag.
Du hulkade ju ur dig det dåliga redan på festen.![]()
![]()
Det vi bjöd dig på i baren var inte så gott verkade det som.![]()
![]()
fan missade jagStefan skrev:Va mest bara den snpsen som kom upp.
Blev bara en miniulkning.
vad är det då för vits att spy? ska man ändå spy så är det lika bra att skjuta på ordentligt, strålar ur näsan och hela kittetStefan skrev:Va mest bara den snpsen som kom upp.
Blev bara en miniulkning.
du är så mysigcrashtestdummy skrev:vad är det då för vits att spy? ska man ändå spy så är det lika bra att skjuta på ordentligt, strålar ur näsan och hela kittet![]()
That's the spirit!crashtestdummy skrev:vad är det då för vits att spy? ska man ändå spy så är det lika bra att skjuta på ordentligt, strålar ur näsan och hela kittet![]()
crashtestdummy skrev:jag kräktes varje halvtimme mellan kl 0700 och 1400... fast jag kom upp ur sängen vid 15.20 ungefär. fy vad god öl du måste ha serverat Jocke.
betalt och klartSupermoto skrev:Bra att ni verkar ha haft skoj. Åtminstone tre som inte fick behålla maten får man väl tolka som att ni hade skoj iaf, hehe
Glöm inte att det är gästerna som gör festen![]()
Är det nån som känner på sig att de inte betalade så får ni gärna styra upp det i efterhand. Det saknades ca 1500:- när jag räknade ihop igår![]()
Hade det varit två, trehundra så hade jag inget sagt men nu blir det lite väl kännbart tyvärr.
Det stod en stoooor grön plastflaska på bordet bredvid välkomstgroggen (så att ingen skulle missa denStefan skrev:När, var och hur skötes betalningen?
Missade det helt, ordnar de nästa gång vi ses.
Sorry
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |