Det går inte att förneka längre....

Jag och Jenny kommer. Sen om Oscar följer med och vi (alla eller två av oss) går hem tidigt vet jag inte än.
(Beror på om Jenny ska med på SH-festen eller inte med tanke på barnvakt och så).

mmm, jag kanske kommer. ska ev ut till ikea o handla med en tjejkompis men vi får se om jag hinner...

Supermoto skrev:
Du är självfallet välkommen oxå :fakta
Tackar så mycket för inbjudan, men jag flyttar den 20e, så det känns liiiite dumt att supa skallen av sig den 19e... :va Eller kan man låta bli? Att flytta eller att supa skallen av sig?!? :3freak

:hihi

:krama

Yasha skrev:
Tackar så mycket för inbjudan, men jag flyttar den 20e, så det känns liiiite dumt att supa skallen av sig den 19e... :va Eller kan man låta bli? Att flytta eller att supa skallen av sig?!? :3freak

:hihi

:krama
testa... :fyllisar

blom skrev:
Att låta bli att flytta? :va Det kan jag ju göra helgen efter iofs... Hmm.. svårt fall, doktorn grät. :( Men jag måste nog ändå stanna hemma och fullgöra mina plikter som mamma... Hoppas ni får kul och att Mario får många gubblika presenter! :tummenupp

Yasha skrev:
Att låta bli att flytta? :va Det kan jag ju göra helgen efter iofs... Hmm.. svårt fall, doktorn grät. :( Men jag måste nog ändå stanna hemma och fullgöra mina plikter som mamma... Hoppas ni får kul och att Mario får många gubblika presenter! :tummenupp
synd.. för du verkar vara en rolig prick :tungan

blom skrev:
synd.. för du verkar vara en rolig prick :tungan
:pannkyss Jag är en gammal tant, du gillar ju så'na. Eller nå't... :tungan

Zandrah skrev:
Yasha verkar inte bara vara en rolig prick, hon ÄR en rolig prick :) :banana
:krama Du vet att jag håller tummarna för att det blir du som vinner hojen va?!? Även om den är äckligt åransch...

Vi får parta en annan gång... :fyllisar

Last edited:
hej hopp!
nu VET jag att jag kommer. och kors i taket, jag kommer inte ensam :nurse
skoj som :cdevil ska vi ha
//m

Yasha skrev:
:krama Du vet att jag håller tummarna för att det blir du som vinner hojen va?!? Även om den är äckligt åransch...

Vi får parta en annan gång... :fyllisar

Jag håller tummarna jag med!
Eeh, skitsamma om det är en kååteeeääääääm, kommer ju ändå sälja den :tungan

vilka kommer till stefans gruppsexförfest imorgon??? täffas hos han från 17,00 sen drar vi till mario starx före 19

Ledsen Mario, men jag måste stå över denna gång. Ansvarskännande familjefar och sådant där du det... :död

Men GRATTIS ändå, och kom ihåg; Det gör ONT att bli gammal! :tummenupp

blom skrev:
klart man gillar sådana saker :rolleyes:

linus vad heter han som du kommer till festen med?

jag trodde det var du o ja som skulle gå ihop lilla blomman :krama gillar inte när du förnekar vårt förhållande så här offentligt

blom skrev:
vilka kommer till stefans gruppsexförfest imorgon??? täffas hos han från 17,00 sen drar vi till mario starx före 19
Parta inte för mycket bara. Ni måste kunna hinka mycket pilsner till maten :fyllisar
HD-killarna tyckte jag hade plockat med mycket pilsner "bara att ha till maten", hehe
Se oxå till att inte komma efter 19.00.

Kjelle skrev:
Ledsen Mario, men jag måste stå över denna gång. Ansvarskännande familjefar och sådant där du det... :död

Men GRATTIS ändå, och kom ihåg; Det gör ONT att bli gammal! :tummenupp
:(

tack tack

Supermoto skrev:
Parta inte för mycket bara. Ni måste kunna hinka mycket pilsner till maten :fyllisar
HD-killarna tyckte jag hade plockat med mycket pilsner "bara att ha till maten", hehe
Se oxå till att inte komma efter 19.00.

Det finns inget som heter "förmycket pilsener". :hihi
We will be there 18:30! Dont worry! :fyllisar

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...