Det gäller att veta vad man vill....NOT!

Haha, RIKTIGT bra.

Skicka in till MC-folket. Det där förtjänar att läsas av fler!

har aldrig garvat mer av ett inlägg, otroligt skildrande

:D :D

He he tack du förgyllde min vardag lite:tummenupp

nu mitt råd behåll customen men skaffa en BANhoj och åk bana.:tummenupp

Skitkul att höra att så många av er gillade det jag delade med mig av, jag blir redan inspirerad av att kliva in på någon MC-butik igen - och kanske testa en "Busa"...fast så mycket bokstäver finns det inte ens på hela internet så att det skulle räcka till för mig att beskriva hur den upplevelsen skulle bli kanske :D

Det blev en sporthoj till slut

Ville bara nämna, för er som läste och därmed delade mina upplevelser i början av detta år, att jag köpt en sporthoj till slut :tummenupp Jag kunde inte sluta tänka på den skräck som en sporthoj lämnade efter sig i mitt minne, och när jag tog customhojjen i april, se gav den allt annat än - just skräck :D

Jag är fortfarande tillräckligt ung för att vilja ha en hoj som sätter en lagom dos skräck i en samt inger respekt varje gång man kör den...det är ju då man tvingas skärpa till sig och köra aktivt - i stället för att riskera somna som jag var benägen att göra på "kromsläden" jag nu sålt. Här är min nya hoj:

dalaro_mini.jpg

PS: Jag har redan varit ute på flera gruppkörningar på torsdagskvällar med Sporthoj.com och det är svinkul måste jag säga, synd att det inte är några körningar på helgen dock - för jag vill köra, Köra, KÖRA :banana

kan bara instämma! skitrolig läsning! kunde inte sluta läsa.

bra att du vet vilken hoj du ska ha!, alla vill inte ha sporthojar

"precis som på en fälthaubits rekylkolvar" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:tummenupp

Grattis till nyfunna MC-intresset.
Fan, jag kanske också skulle testa en sporthoj :)

Jag har varit sugen på en sån där SV i flera år. Jag blir inte mindre sugen när jag ser din bild.

Kul att du hittade en plastraket du föll för, och riktigt ute ur customträsket är du ju inte, det är ju IAF en V-motor :)

Om du skruvar av ljuddämparen och ställer tändningen lite fel och aldrig gasar över tomgång så kanske du får hänga med japscustom folket ändå...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!