Det blev en ZX6r!!!

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
KTM Superduke
I Fredags hände det.. de som jag längtat efter hur länge som helst.. jag blev äntligen ägare av en riktig sporthoj :banana :banana
Har tidigare bara kört en er5a.. kan inte för mitt liv fatta varför jag inte gick upp till en zx6r från början.. men men.. nu står den i mitt garage o blänker.. :yoparty

Vad tycker ni om skönheten?

kalles.jpg

Ka11e skrev:
Är som natt o dag.... nu ser jag bara fram emot nästa säsong!

Jag är i precis samma sits...bytte hoj i början av augusti, och kört nästan 300 mil sen dess...Det kommer bli en låååååååång vinter...

Kanon fin! Är du nöjd med prestandan? Står i valet o kvalet om jag ska ha en 600 lr 900, 600 verkar onekligen smidigare i kurvorna..

nice hoj...

jag funderar själv på liknande eller cbr 600 runt samma årsmodel...
har lite svårt att bestämma mig

Har ju bara kört 600 cc ninjan.. så jag vet inte hur det är med dom andra.. men prestandan får iaf mig att skita i brallan varje gång jag drar på fullt :D

Kamikazie skrev:
Kanon fin! Är du nöjd med prestandan? Står i valet o kvalet om jag ska ha en 600 lr 900, 600 verkar onekligen smidigare i kurvorna..

Lååång vinter ja... fy fan.. har bara hunnit köra runt 60 mil :4skrika
när brukar våren i skåne komma egentligen?? Längtar redan nu! :gnissla

Tåbbä skrev:
Jag är i precis samma sits...bytte hoj i början av augusti, och kört nästan 300 mil sen dess...Det kommer bli en låååååååång vinter...

Ka11e skrev:
Har ju bara kört 600 cc ninjan.. så jag vet inte hur det är med dom andra.. men prestandan får iaf mig att skita i brallan varje gång jag drar på fullt :D

Hehe vänta bara tills du testar ZX9:an! Då fuktar det där fram också!!

JB

blom skrev:
ja och du.... vöänta tills du testar 12an då fuktar HELA du :)

Har varit sugen på 12:an men jag tycker den känns fså stor. Men men det är väl en vanesak. Och testar jag den så vill jag säkert bara ha en. Så var det när jag körde ZX6:an. Testade en 9:a och då var det kört!!

JB

Back