Det blev en liten Skrutt!!

Tack för alla gratulationer!

Vi går här och myser i vår lilla kokong av familjelycka. Försöker tränga undan alla tankar på eventuella kommande finniga pojkvänner och andra hemskheter som måste hållas borta. :)

Vi tycks ha blivit välsignade med en lugn liten prinsessa som sover mycket och äter duktigt på vakna stunder.

Katten Svennis tycks också ha accepterat att det numera är liiiite större konkurrens om platsen i soffan.

kolla hon drömmer redan om första bombrepan:) högerhanden hårt knuten och ett breeeeett leende på läpparna.

Titta, vad söt hon är :)

Jag ska lära henne alla trix jag kan sen när hon är redo! men tills vidare så kommer jag och hälsar på er på söndag :)

det skall börjas i tid har jag fått höra flera gånger:tummenupp

så jag tror du kan börja lite smått redan på söndag

Det här har man ju missat totalt!!

Jättegrattis till er båda och lycka till.
Lyssna inte för mycket på de andra i tråden, det är inte såååååå farligt med tonårsdöttrar, min passerade 14 i somras och det är hel-lugnt.

Här lämnar man stan för ett par dagar och så klonar ni er under tiden:D

Grattis på er, omän sent!:tummenupp

\m/

Grattis grattis!

Nu behövs det bara en kort farbror som hon kan jävlas med under uppväxten :)

Grattis till er båda.

brukar ju heta, mammas pojke & pappas flicka ;)

har själv en som fyllar 14 år nästa månad, vojne vojne

Det här har man ju missat totalt!!

Jättegrattis till er båda och lycka till.
Lyssna inte för mycket på de andra i tråden, det är inte såååååå farligt med tonårsdöttrar, min passerade 14 i somras och det är hel-lugnt.

vänta du bara..... :D

Skönt att det gick bra, stort grattis! När dom är fyra kan man köpa minicross sägs det. :banana

Nu har jag visserligen inte sett Clas på bild men Barbara ser härligt lycklig och nöjd ut!

Stort grattis till er båda hur som helst. :)
Nu har jag aldrig upplevt saker och ting från början men papparollen jag levt mig in i senaste månaderna känns spännande och kul så ni har mycket som väntar.

Snart säger jag väl saker som att jag vill ha en egen unge men det får nog vänta lite. :näsblod

Grattis igen!

Bara fint,mycket bajsa och äta och varierande med sömn.

Hon gillar att åka bil och vagn ,men inte att byta blöja :skitunge

Tack för alla gratulationer!

Vi går här och myser i vår lilla kokong av familjelycka. Försöker tränga undan alla tankar på eventuella kommande finniga pojkvänner och andra hemskheter som måste hållas borta. :)

Vi tycks ha blivit välsignade med en lugn liten prinsessa som sover mycket och äter duktigt på vakna stunder.

Katten Svennis tycks också ha accepterat att det numera är liiiite större konkurrens om platsen i soffan.

Men ååååh så söt hon är! Nästan så man vill......eller njae....kanske en dag, måste ju bara hitta min äkta hälft först *S*

Back