Det blev en kille!!

speedle

Medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
2010-11-06 föddes vår lille Ville. Håller som bäst på med att äta upp sig så ni får passa er om ett par år på räserbanorna!

Helt sjukt att man kan känna så för den lille krabaten, har sällan kört så försiktigt som hem från BB.

Grattis :tummenupp Första 6 månaderna var inte så spännande, men sen börjar det hända grejer och blir aningens roligare/lättare :)

Vem bryr sig?
Dra till familjeliv.se istället you maddafakka!

Hoppas ungjäveln spyr på dig och att du aldrig får ligga med ungens morsa.
Jag hoppas också att barnbidraget i och med detta upphör så att du inte har råd med hojåka.

Jag hatar småbarnsföräldrar....de tror att de äger hela jävla världen och så röstar de alltid på sossarna!
För att inte snacka om dessa satans morsor som använder barnvagnarna som trafikhinder när de vill gå över gatan.

Last edited:
Vem bryr sig?
Dra till familjeliv.se istället you maddafakka!

Hoppas ungjäveln spyr på dig och att du aldrig får ligga med ungens morsa.
Jag hoppas också att barnbidraget i och med detta upphör så att du inte har råd med hojåka.

Jag hatar småbarnsföräldrar....de tror att de äger hela jävla världen och så röstar de alltid på sossarna!
För att inte snacka om dessa satans morsor som använder barnvagnarna som trafikhinder när de vill gå över gatan.

Ja hålle mä!

Grattis eller nåt.

Sitter hemma med min ettåriga son och det är snöstorm ute, så vi kan inte gå ut (vilket är rätt trevligt när man har barn, du kommer fatta).

Dessutom är han på sitt allra vidrigaste humör, så här hemma är det ingen lek just nu precis......

Grattis eller nåt.

Sitter hemma med min ettåriga son och det är snöstorm ute, så vi kan inte gå ut (vilket är rätt trevligt när man har barn, du kommer fatta).

Dessutom är han på sitt allra vidrigaste humör, så här hemma är det ingen lek just nu precis......
Kan man inte skicka ungen å jaga Järv?

vafan

Grattis!
Känslan antar jag är obeskrivlig.
Se nu till att han blir en riktig hojnörd, annars blire ju som fel ;)

Jag har redan börjat jobba på d :) En kompis uppdaterade oss om MotoGP kvalet under förlossningen:yoparty Vi fick inte åka hem på söndagen så vi kunde se racet men RU kan ordna detta:tuttar

Grattis eller nåt.

:) Det är väl så, snöar här med så det känns ok att bara sitta inne!

Han har redan visat att nätter är till för att hålla de vuxna vakna:gnissla

Last edited:
:) Det är väl så, snöar här med så det känns ok att bara sitta inne!

Han har redan visat att nätter är till för att hålla de vuxna vakna:gnissla

Du, när de blir äldre kräver de uppmärksamhet och lek nonstop. Att sitta inne gör dom galna. Leksaker pillrar de med i 30 minuter max/dag. De vill träffa andra barn och åka vagn. Får de inte gå ut blir det ett jävla liv kan jag lova dig. Redan vid ett års ålder.

Grattis! Häftig tid väntar dig tror jag. Blir själv snart i samma situation, barnmorskan berättade glatt att från igår och 4 veckor framåt är det normalt att det blir action i maggen... Livrädd blev jag :rolleyes:

Hoppas nu inte det skall startas en tråd varje gång nånn ploppar fram en unge.

Passa på och njut. Om ett år till blir han två, då kommer du att längta tillbaks till det lugn du nu befinner dig i. :fakta

Om ett år till...... Då har jag en tvååring och en till som nästan är ett.
Jag vet att värdesätta min fritid redan nu :)

Grattis! Häftig tid väntar dig tror jag. Blir själv snart i samma situation, barnmorskan berättade glatt att från igår och 4 veckor framåt är det normalt att det blir action i maggen... Livrädd blev jag :rolleyes:

Hoppas nu inte det skall startas en tråd varje gång nånn ploppar fram en unge.
:fakta

Hur javla trevligt det an ma vara, nock med 384 frikkin FB statusar dar denna nyheten sprids tillsammans med alla andra nyheter om bajskonsistens, krypande hit och dit, pott-incidenter och annat trevligt (som ingen annan an foraldrern bryr sig om...).

Grattis btw!

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...