Det blev en Gixxer!!

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Hepp!
Dags att skriva av sig! Imorgon hämtar jag min Gixxer1000 -03!! :squid

Vacker:
http://www.motofocus.fi/uudet/suzuki/kuvat/gsxr1000-03iso.jpg :D

Bara att rulla in den i garaget och vänta på våren!!

Efter mycket funderingar och span på Kawa 636, R1'or, R6'or etc etc.. Så kunde jag inte bestämma mig, utan valde det jag helst ville ha, så slipper man ångra sig!

Tack "Insane" för all hjälp!!!!!!!!

Grattis!! snyggaste färgen också!!!!
vill ha en nu hoj jag med men har inte råd med försäkringen så det får vänta tills jag blir en gammal man.....

Jo!! 5 års garanti gör ju sitt det med samt ett fördelaktigt pris!! Känns som om jag pallar längre turer med denna än med en R1'a..

Absolut!!!!! *SUCK* De leveransservar den imorgon, fattar inte hur jag ska kunna hålla mig tills i vår!

Grattis.

Jag kan inte säga riktigt hur och när, men du kommer vilja köpa saker av mig snart....

:) :confused: :rolleyes:

//jaG

Remus skrev:
Absolut!!!!! *SUCK* De leveransservar den imorgon, fattar inte hur jag ska kunna hålla mig tills i vår!

Har haft min nya Kawa ståendes i garaget ett par veckor nu och det är inget kul kan jag säga :huvet

Bara att gratulera!!! Har en exakt likadan själv och lovar dig att du inte blir besviken.. En kanonhoj helt enkelt.. :tummenupp

Remus skrev:
Hepp!
Dags att skriva av sig! Imorgon hämtar jag min Gixxer1000 -03!! :squid

Vacker:
http://www.motofocus.fi/uudet/suzuki/kuvat/gsxr1000-03iso.jpg :D

Bara att rulla in den i garaget och vänta på våren!!

Efter mycket funderingar och span på Kawa 636, R1'or, R6'or etc etc.. Så kunde jag inte bestämma mig, utan valde det jag helst ville ha, så slipper man ångra sig!

Tack "Insane" för all hjälp!!!!!!!!

grattis!!! helt klart den snyggaste färgen på en gixxer.

jiiihooo, min mc-handlare ringde nyss å undrade om inte jag ville ta hem min nya hoj snart, men jag väntar en månad till, med tanke på försäkringsbiten!!! :va

Tack för alla gratulationer!
Jo, man kommer väl att hänga på detta forumet mer än www.soe.se som jag för övrigt rekommenderar till er som kör offroad! Bättre stämmning på ett forum finns inte, kunniga är de med!! :tummenupp
Men nu är det slutgrusat för min del.. Iaf på ett tag, trött på täta serviceintervaller & smutsiga hojar..
Onsdagsträffen Mobilia Malmö nästa.. :) Får se om jag lär mig hantera hästarna denna säsongen eller nästa.. :rolleyes:

Som vanligt så är man nyfiken: Hur mycket fick du ge? Har du fått någon bra premie? :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT