Det blev en ER-5...

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
CBR600F4
Som sagt...

Köpte en ER-5 2001 idag. Provkörde några SV-650 i helgen och kom fram till att det är nog säkrast med en 500cc som första hoj :) Har kört den i 1 timme bara men tror jag kommer ha riktigt skoj med den under min första MC-säsong!

Antar att vi synes på vägarna i sommar! Ta det lugnt, kör i medvind och med solen i ryggen!! :yoparty

Ps. Några tips på slip-on? Och vart man hittar såna delar... som sagt... första hojen :rodnar

Bra först val, har en polare som har en sån hoj. Himla trevlig cyckel!:D Hoppas du får många ina mil på den!

Som sagt...

Köpte en ER-5 2001 idag. Provkörde några SV-650 i helgen och kom fram till att det är nog säkrast med en 500cc som första hoj :) Har kört den i 1 timme bara men tror jag kommer ha riktigt skoj med den under min första MC-säsong!

Antar att vi synes på vägarna i sommar! Ta det lugnt, kör i medvind och med solen i ryggen!! :yoparty

Ps. Några tips på slip-on? Och vart man hittar såna delar... som sagt... första hojen :rodnar

Va bra att du valde en hoj som passar DIG,istället för att köpa det värsta som finns,för att det ska va så.:tummenupp

Grattis! Jag tänkte likadant som dig förra året då jag tog kortet. Köpte en ER-5 för att inte köra ihjäl mig första året. Sålde den för några veckor sedan och kom hem idag med min nya FZ6-S.

Du kommer ha mycket roligt med ER-5an.

Last edited:
Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back