Det blev en 08:a!

Fan vad skoj! Grattis till modern (som gjorde jobbet) och lite lite till fadern som får stå för markservice :tummenupp

/har 96:a, 05:a och en 07:ans modell

GRATTIS

måste vara väldigt lätt med den vikten :)

bara träna att torka bebisbajs:tummenupp vääääääldigt segt första veckorna:rolleyes:

stort grattis än en gång.

Riktigt kul att du blivit farsa nu! Nu kan du hänga med i blöj och uppfostringssnacket :)

Grattis!!
Avdelning 95F på Akademiska är grym! Kanonpersonal där så jag hoppas ni får komma dit asap.
Tack allihop!! 95 F blir idag! Så nu kommer han till rätt stad åtminstånde! Vi får se hur länge vi blir kvar där, men hittills så är allt bra med hela familjen!

Bifogat

• DSC00104-1.jpg
    DSC00104-1.jpg
    10.6 KB · Visningar: 155
  • DSC00103-1.jpg
    DSC00103-1.jpg
    13.5 KB · Visningar: 154
Last edited:
Jag har sagt det förut, men säger det igen:

Grattis till er alla tre :)

Snart kommer kusinerna och petar på lillkussen :7peta

/Stolta farbror'n

Stämmer in i högen..

Grattis till dig och familjen...
Alltid kul att höra att även sådana som du kan yngla av dig:7peta, då finns det ju hopp för mig med..

Tack allihop!! 95 F blir idag! Så nu kommer han till rätt stad åtminstånde! Vi får se hur länge vi blir kvar där, men hittills så är allt bra med hela familjen!
Det verkar som om ni inte kommer behöva vara kvar så länge tror jag. Grabben är frisk och det går bra, dessutom väger han ju massor! ;)
Våra tvillingar vägde ju ett halvt kilo mindre. :)

Grattis!! Häftigt att få barn! Sägs att det är det största som kan hända en i livet- och nu har ni varit med om det också :) ! Grattis än en gång!

Välkomnar ännu en ny roadrunnare, även om det dröjer något år.

Stort jätte grattis till er båda. eller man kanske får säga alla 3.

Grattis från oss, ;)
här hänger man inte med riktigt, tur att man är inne bland o läser upp sig.

/Z

Back