Det blev en 08:a!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
... Med för tidig leverans kom äntligen nytillskottet igår 21 april, Wilhelm! 1829 gram och 44 cm lång.
Leverans var beräknad om c:a 7 veckor, i juni, men snabb som Rossi så ville Wille ut! Efter en tids sammandragningar så vände han sig "fel", så det gick fort när beslut om snitt var taget. Mor och son mår efter omständigheterna bra och han är redan på hugget för :tuttar , så han brås på Daddy-O!
Nu hoppas vi att vi snart får åka hem från Gävle, då det var fullt på neonatalavd.(För tidigt födda) i Uppsala. Bidrar lite dåliga mobilbilder på den lille, jämför gärna med mitt armbandsur....

"En trött men glad Kongo"
 

Bifogat

  • DSC00100-1.JPG
    DSC00100-1.JPG
    25.1 KB · Visningar: 75
  • DSC00097.JPG
    DSC00097.JPG
    42.7 KB · Visningar: 51
Fan, världens största grattis!!! Och änteligen får jag starta mitt välde som Godfather i praktiken...:D :yoparty
 
Grattis fan va kul gubben underbart många av mina vänner här nere har fått också nu sista året så man är allt lite sugen :pannkyss

Grattis igen hoppas vi syns i sommar
 
Ett JÄTTEGRATTIS till er båda !! :hoppa :rullandeu
Jag ser fram emot att få träffa det lilla underverket.. :)
Hälsa damen med en kram från mig!
 
Grattis!!
Avdelning 95F på Akademiska är grym! Kanonpersonal där så jag hoppas ni får komma dit asap.
 
Stort grattis! Härligt att höra att även "pappa" är trött. :)

/ Wip
 
Stort stort grattis. Fan va skoj! Dock så tror jag sonen hade badat tillräckligt länge
då hans fötter är helt skrynkliga = )

Kram på er båda.
 
Men vilken liten plutt!

Lycka till och grattis till er alla!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top