Det börjar närma sig... Jerez!

Macho Woman skrev:
Jo, jag lever i samma cistern av skit. Kompisar med Eurosport värderas högt.

Jag köpte en Robert box igår med en liten bordsantenn. Allt för att kunna kasta ut UPC och in mé Eurosport / Rossi..

Hansen skrev:
Jag köpte en Robert box igår med en liten bordsantenn. Allt för att kunna kasta ut UPC och in mé Eurosport / Rossi..

Hojta till om det funkar bra.
Jag går i samma funderingar, men är lite skraj eftersom det inte ska funka så bra med bordsantenn lite beroende på var man bor i stockholm..

oFFkeFF skrev:
Jag går i samma funderingar, men är lite skraj eftersom det inte ska funka så bra med bordsantenn lite beroende på var man bor i stockholm..

Jo, det var ju det. Det funkar rätt kasst på Hornsgatan där jag bor av någon anledning. Jag har provat.

oFFkeFF skrev:

Tipset var att om du får in vanliga 4'an med en bordsantenn (köp en på öppet köp) samt kan kolla 4'ans text så skall det vara bra nog signalstyrka för Robert..
Köpte min antenn för 295 hos Bengtsson på St Eriksplan..

1. Biaggi
2. Rossi
3. Tamada

Norrlandsguld - Om du vill vara dig själv för en stund. :rolleyes: :hihi

Hansen skrev:
Tipset var att om du får in vanliga 4'an med en bordsantenn (köp en på öppet köp) samt kan kolla 4'ans text så skall det vara bra nog signalstyrka för Robert..
Köpte min antenn för 295 hos Bengtsson på St Eriksplan..

Tackar o bockar för tipset, då är det bara att hålla tummarna för att det funkar eller att det är ett annat kabelbolag i nästa lägenhet jag flyttar in i :)

oFFkeFF skrev:
Tackar o bockar för tipset, då är det bara att hålla tummarna för att det funkar eller att det är ett annat kabelbolag i nästa lägenhet jag flyttar in i :)

Jag tänkte prova ikväll / imorgon bitti.. Du kan ju ringa och kolla om du vill..
Men jag gissar att du har lite bråttom oxå.

Tråkigt nog kommer Rossi att vinna

1. Rossi
2. Capirossi
3. Edwards

Om jag får som jag vill så kommer Sete att klota i samtliga race. Sedan hoppas jag att Hopkins kör bra i år. Han kommer nog att vinna om något år.

Sedan måste jag tillägga att jag inte har någon anning om hur det hela kommer att sluta, Detta är väl kanske min önskelista. Hur som helst så kommer denna söndag att bli den bästa söndagen detta år. MotoGP rockar fet :banana

Svårtippat så här i början, men jag tror på dom vanliga på pallen.

Rossi, Sete, Biaggi (om det nu inte är nåt fel på Hondan förståss :D )
Håller även en liten tumme för Tamada...

Kanske Hayden äntligen kan blomma ut och få till det, och "underbarnet" Hopkins måste börja prestera snart...

Glöm inte att boka er framför TVn imorgon när det sänds tidskval på EuroSport!

Hoppas bara in damfotboll eller damcykling blir försenat så det går över dessa sändningar :gnissla

Alla klasserna är ju grymt jämna så här långt, med massvis av förare som har möjlighet att vinna på söndag. Det kommer bli så OERHÖRT kul att se!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman