Det bästa trådnamnet genom tiderna.

Bästa trådnamnet

• Antal röstningar
    0

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Vilket är det bästa trådnamnet genom tiderna?
- Jag syftar då förstås på trådnamn som fått dig att klicka diReCt. :D

Har ni några andra i åtanke nämn dessa neda. ;)

Även om jag inte träffat Herr Hamrén så klickar jag alltid diReCt om titeln innehåller just namnet/ordet Hamrén.

Tråden för stötande skämt, namnet i sig är inte så bra men beskriver innehållet bra så.

Det där med sop-kvinna var intressant.

Annars fick "Luftmotståndsmotorcykel" mina ögonlock att höjas en gång i tiden. :tummenupp

Oj, hade helt missat tråden om den mordhotade korvätar-Hugo som fick underläpparna på alla outlåws att darra. Jag nominerar "avliva fisk" till århundradets tråd. Motivering:

"En tråd som med ett naturligt flyt i dialogen lockar till fortsatt läsning. Den har ett positivt budskap (du kan bli älskad även om du har ihjäl alla omkring dig) och spännande intrig:

Man frågar om hjälp hur han ska bli av med en 65 cm lång monsterfisk som ätit upp alla sina akvariekompisar och blivit för tjock för akvariet. Mannen verkar dock hysa skräckslagen respekt för sjöodjuret och vågar inte skrida till verket av rädsla för vad besten kan ta sig till om mordet inte lyckas på första försöket. Till en början smids mången plan på hur man ska ta firren ur daga. Förgiftning, kvävning, nerfrysning, halshuggning, ja allt föreslås. TurboJugends idé om att man skulle plasta in ett rum, binda fast fisken på ett bord mitt i rummet och sedan läsa upp namnen på Hugos offer innan man låter rättvisa skipas hör väl till de mer genomtänkta. Till slut kommer det magiska ögonblicket när man får se Hugo glatt mumsandes på en hotdog till tonerna av "she's so scandalous". Efter detta är intet öga torrt, tussilago drar igång en "Free Hugo"-kampanj och folk börjar ringa runt för att hitta ett nytt hem åt kinslayer-firren. Storyn får också en plötslig twist när en kvinnlig bekant till fiskägaren dyker upp. Och till slut kommer den lyckliga upplösningen då Hugo får flytta till en stor bassäng där han kan simma runt och leka med andra munsbi.. jag menar kompisar. "

Man skulle ju kunna göra film av den tråden ju. Men nu var det trådnamnet som det här handlade om. Nånting med frasen "avliva fisk" gjorde att jag aldrig klickade. Sop-kvinna kunde jag dock inte motstå så jag får väl rösta på det.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul