Det bästa Airbrush-jobbet jag sett...

Mållös!!!! :Bugar :yoparty :Bugar :yoparty :Bugar

Totalt jävla dunderimpad!!!

Det där fixar jag lätt med vattenfärger och lite pastellkritor! :3freak :banana :D

Bifogat

• paint.JPG
    paint.JPG
    20.1 KB · Visningar: 54
Fan, blue, se till att signera den där, den ser ju ut att kunna sälja bra i sådana där "fina" kretsar... :D

:yoparty

PutteLiten skrev:
Fan, blue, se till att signera den där, den ser ju ut att kunna sälja bra i sådana där "fina" kretsar... :D

Jävlar, Blue, du har ju en framtid inom detta!! Snart kommer Dru Blair sitta och berömma dig!! :tummenupp

HA DE GÔTT

Ludde skrev:
Jävlar, Blue, du har ju en framtid inom detta!! Snart kommer Dru Blair sitta och berömma dig!! :tummenupp

HA DE GÔTT

Nää... Grymt duktig kille det där, dit har man ju en bit kvar.Min tjej som tecknar och målar mycket vill börja lära sig airbrush efter att ha tittat på hans sida.

Bara jag som tvekar? Visserligen ser ju inget mänskligt ut om man tittar noga, förutom näsan och håret.. Men hm

Blue skrev:
Nää... Grymt duktig kille det där, dit har man ju en bit kvar.Min tjej som tecknar och målar mycket vill börja lära sig airbrush efter att ha tittat på hans sida.

Jodu... Men om tjejen vill börja, så säg till henne att det är riktigt skitskoj... Har lekt lite med sprutan men man har ju långt kvar innan det börjar likna nåt... Roligt som fan, men det tar tid...

HA DE GÔTT

Pungis skrev:
Bara jag som tvekar? Visserligen ser ju inget mänskligt ut om man tittar noga, förutom näsan och håret.. Men hm

Jag är övertygad om att det är fejk. Step-by-step-bilderna är ju bara att göra baklänges och börja med ett foto.

Lurch skrev:
Jag är övertygad om att det är fejk. Step-by-step-bilderna är ju bara att göra baklänges och börja med ett foto.

Jaså? Hur gör han "Nästan färdig" bildernar då?? :va Men ring du honom och fråga varför han har en hemsida där han säljer tavlor som han säger vara airbrushade... Men ok, för att vara ärlig så förstår jag att man kan vara skeptisk... Sjukt bra är det...

HA DE GÔTT

satan vad han e säker ! :skrämd
Boris e ju ingenting jämfört med den här grabben !

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph