Det ar Norge som er best.....

Hon skriver med glimten i ögat...

... sen stormar Verdens Gang mot Aftonbladet.

Schibsted äger Aftonbladet
Schibsted äger Verdens Gang

När det inte finns nyheter uppfinner man dem. :arsele

Jag råkade se morgon-TV på NRK i morse,
de avslöjade hela skiten innan folk ens hunnit läsa VG.

Bojkotta skiten nu!

äh, vi har Nordens högsta berg, sådeså :mad: Föresten heter det berg, inte fjäll! Norrmännen har bara haft tur... Det finns säkert olja i östersjön, vi har inte hittat den ännu bara.

At hon skriver med glimten i ögat tycker jag med, Vg hade stora øverskrifter i dag om svenske hets mot norrman...dom fattade nog inte ironin i hennes artikel, ratt rolig tycker jag iaf...

KalleNorton skrev:
äh, vi har Nordens högsta berg, sådeså :mad: Föresten heter det berg, inte fjäll! Norrmännen har bara haft tur... Det finns säkert olja i östersjön, vi har inte hittat den ännu bara.

Ajajajaj :död

Kebnekaise är med sina 2111 m Sveriges högsta berg.
Och Kebnekaise är ett fjäll, berg är nåt som flatlandsbor har.

Norges högsta fjäll: Galdhöpiggen (2 469 m)

Dessutom,
Norge är världens största land, hvis man plattar ut det. :D

Rolig arikel, men det verkar inte som hon varit o norge nångång... det är greit här :tummenupp
Men det är ett u-land och världens sista kommuniststat...
Folket har mkt att lära av sverige, moral för miljön bland annat.
Det är helt ok att slänga byggavfall i soptunnan, glas o betong o fan allt som finns :p
Jag är ju inte nått freak på det området, men till och med jag tycker det är konstigt.

Mumla :gnissla

Sen så finns inte begreppet lunch i Norge...

Här är det matpakke som gäller, vilket är lika med några skivor bröd och på sin höjd en karbonad imellan.

Och sen röker alla i sina bilar... och då menar jag ALLA...

Det där med lunsjen är ju att det har varit ett så fattigt land + fiskekulturen
- enligt säker norsk källa :D

Hur folk kan röka i det här landet är ju mer konstigt än att dom röker i bilen, man blir ju ruinerad av att titta på cig :lol

Arctic#1 skrev:
Fann denna artikel i afton bladet, hon har ju god humor ( hoppas jag :) ) Ps. kan vi få kjøpa jamtland och harjedalen? :) :)

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,596178,00.html

Jaa.. betalar du bra så är det bara o ta skiten.. för ingen vettig svensk vill ha´t. Skåne kan ni få på option i dealen.. Alltihop för 10 % av era oljeintäkter i all framtid t ex?
Ja norge e ju riktigt bra! Björn Rosengren har väl bara sagt en enda sann sak under sin verksamma tid i arbetslivet.. det där om Norge ni vet.. :D

Så varför dröja? Det e bara o drämma till....
Flemming :hihi

Jag gillar norrmän, men ibland är de lättretliga. Tydligen kallade en dansk tidning norrmännen för "lågpannade fjällapor" och då blev det liv i Norge :D.

sgtpepper skrev:
Jag gillar norrmän, men ibland är de lättretliga. Tydligen kallade en dansk tidning norrmännen för "lågpannade fjällapor" och då blev det liv i Norge :D.

:Bugar 10poäng! för den..

Norge? :confused: Bäst? :va

Sen när? :lol

Näe, norge är kassa (notera det lilla n´et) till och med värre än de där skåningarna!

Näe, skåne kan få bli norskt, kanske eget, jag bryr mig inte, slipper er i villket fall :banana

sgtpepper skrev:

En nazistisk hemsida kallade judar för en pest, var det också roligt? :confused:

Markus skrev:
En nazistisk hemsida kallade judar för en pest, var det också roligt? :confused:

Bwahahahahahhahahahahaha :rofl :rofl :rofl :rofl :lol :lol :lol :lol .

Njae, så roligt var det faktiskt inte, men normän, danska och och skåningar är roliga.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back