Det alla viste om Honda

Haha, nää fan inga öl hade druckits. Är ju så att man har en polare med en honda och man vill alltid retas :D

Som sagt solen skiner hojen ställdes på igår! i am ...:glömdet

Alla har inte råd med japansk ingengörkonst med hög kvalite,andra får nöja sig med halvfabrikaten.
Kawasaki är det en ny korean på marknaden som är på uppgång eller?

Kawa är fina grejer! jag skojade lite....
Kan tänka mig en ZXR750 från 89 i originalskick & nya Z1000...om jag får massa pengar över. :)

Funderar på och køpa en Honda 954 till tjejen som førstahoj så hon lær sig køra innan jag slæpper løs henne på min Kawa....:tuttar

Ja här körs ingen hoj än iaf, fan is och snö fulla vägarna.

Lite lustigt att ingen hakat upp sig på "viste" till TS om man nu ska häckla någon så är det en fördel att stava rätt.

Min pappas sporthoj är snabbare än din pappas... :D

Haha, nää fan inga öl hade druckits. Är ju så att man har en polare med en honda och man vill alltid retas :D

Som sagt solen skiner hojen ställdes på igår! i am ...:glömdet

Jag är ju då polaren han vill driva med, men enligt hans kommentar finns det alltså två alternativ, man kan köra honda eller vilja knulla sin polare i röven. Jag valde att köra Honda, och han uppenbarligen motsatsen. Bra att veta.

Inse gott folk... Suzuki is tha shiznit :tuttar

Jag är ju då polaren han vill driva med, men enligt hans kommentar finns det alltså två alternativ, man kan köra honda eller vilja knulla sin polare i röven. Jag valde att köra Honda, och han uppenbarligen motsatsen. Bra att veta.

Fan det stämmer! Du valde att köra Honda medans jag knullar dig i arslet :banana

Ni pojkar:fatta! som åker Kawa så snart ni kommit i puberteten och börjar lukt riktig svett så kommer nog ni också att få åka Honda bland de stora grabbarna.:hihi:hihi:hihi

:näsblod
Ni pojkar:fatta! som åker Kawa så snart ni kommit i puberteten och börjar lukt riktig svett så kommer nog ni också att få åka Honda bland de stora grabbarna.:hihi:hihi:hihi

Håller med, honda är för pojkar med skäggstubb och som använder deo för att dom måste, inte för syns skull. :D

Jag skulle skaffat en Honda igen om det inte vore för de löjligt korta serviceintervallen på 600 mil.
För en tur söderut i Europa måste man serva precis innan och direkt efter :(

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back