Det är så härligt med barn.

haha, tror dom vita myrorna vann kriget på tvn.

Är det dina barn som numera är arvslösa och kommer åka i säng direkt efter mellanmålet?

Mark skrev:
2271363 haha, tror dom vita myrorna vann kriget på tvn.

Är det dina barn som numera är arvslösa och kommer åka i säng direkt efter mellanmålet?

Som tur är, är det inte det, utan jag delar med mig av "glädjen" till er andra.
Hoppas ingen forummedlem misstycker :D :D :D :D

Min mor har en bild på mig och min bror i ungefär i samma stil. Dock med 10kg blött tvättmedel, det var kul så länge det varade så att säga. Morsan tyckte inte att degt var lika kul som vi. :3freak

Visst kan barn vara härliga....I kväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av två gråtande barn, tjejen på 9 år hade rivit grabben som är 8 år på ryggen så att han hade stora rivmärken..

En polare lämnade sin krabat utan uppsikt för några sekunder, när han kom in genom dörren från köket tyckte ha att han såg aningen glansig ut :va Jaha, bara tömt fritösen på all olja över sig? :D

Barrett skrev:
2272055 En polare lämnade sin krabat utan uppsikt för några sekunder, när han kom in genom dörren från köket tyckte ha att han såg aningen glansig ut :va Jaha, bara tömt fritösen på all olja över sig? :D
Antar att inte fritösen var inpluggad? :brinnerup

Esquire skrev:
2272108 Antar att inte fritösen var inpluggad? :brinnerup

Nä, då hade han nog inte behövt vänta tills knottet kom genom dörren innan han skulle reagerat :gnissla
Men det är ju iaf tur att frityrolja är så lätt att tvätta bort & luktar härligt! :D

Rocky skrev:
2271346 Vad kreativa barn kan bli när dom får leka själva? :rolleyes:

I dom där lägena förstår man varför naturen gett oss föräldrainstinkter som hindrar oss att dräpa vår egen avkomma.. :hihi

Ha jag måste ha världens snällaste treåring då, jag kan gå upp i duschen i typ en halvtimme utan att ens behöva oroa mig för att hon ska ställa till med nått, aldrig att hon har ställt till med nått dumt.

Skönt så länge det varar iaf. :)

FUBAR skrev:
2272285 Ha jag måste ha världens snällaste treåring då, jag kan gå upp i duschen i typ en halvtimme utan att ens behöva oroa mig för att hon ska ställa till med nått, aldrig att hon har ställt till med nått dumt.

Skönt så länge det varar iaf. :)
Vänta bara :hihi

Kopierar war-psykos inlägg från nurseys tråd:

"Pappa, jag är gravid med min HIV-smittade, 55-årige, skallige neger/pundare/kåkfarare-pojkvän, och nu behöver ni låna pengar för hans sos-bidrag är försenat."

:rofl

Ungefär lika smart som när jag var liten,
mammas bil hade blivit skrapad eller något
den hade iallafall precis varit inne på omlackering.

dagen efter eller två dagar efter undrade mamma var Mathias var
hon hittade mig..

"Ritandes" med en sten på bildörren :crash

Lord Adrian skrev:
2272173 I dom där lägena förstår man varför naturen gett oss föräldrainstinkter som hindrar oss att dräpa vår egen avkomma.. :hihi
Varför tror du jag lever? :hihi

Oddjob skrev:
2272346 Ungefär lika smart som när jag var liten,
mammas bil hade blivit skrapad eller något
den hade iallafall precis varit inne på omlackering.

dagen efter eller två dagar efter undrade mamma var Mathias var
hon hittade mig..

"Ritandes" med en sten på bildörren :crash

Varför tror du jag lever? :hihi

:hihi :3freak :hihi Ungefär som när jag la Farsans bil i diket på landet...hela 13 år gammal, va liiite svettigt att gå fram och berätta det när han stod med yxan i näven i vedboden...

Skönt att det inte finns ngt straff mot att AGA barn...för det är dom allt värda ibland.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg