Det är nog dags att byta hoj....

Jag orkade inte läsa hela tråden men vad ska du ha för GammelgiXXXern?

Letar efter något att smiska bana och hooka upp chix (:tuttar) med...

Jag vill ha 350.000 kronor. Då får du med ett lätt begagnat avgassystem samt ett framdrev. (Läs: Jag har inte ägt en gammelgixxer på 3 år)

Visst är det VM i trådlyft, men jag tragglade mig igenom den, och tänkte på en sak. Underbart skön nivå, sansad diskussion med lite små tjuvnyp, men total avsaknad av moppefucko-inlägg. En fröjd att läsa!!! Har SH ändrat sig så pass?

Freppa skrev:
Jag vill ha 350.000 kronor. Då får du med ett lätt begagnat avgassystem samt ett framdrev. (Läs: Jag har inte ägt en gammelgixxer på 3 år)

Det kunde du ju ha skrivit lite tidigare, tack kompis!! :gnissla

Långa farbron skrev:

Det är sådan jag glider runt på nu, vätskebrist-metallic med effektrör.
Skitfrän fast enda stället den är en musöppnare är borta vid grundskolan och vad var tacken för att jag hängde där, jo en jävla polisanmälan!! :mad:

HansJ skrev:
Visst är det VM i trådlyft, men jag tragglade mig igenom den, och tänkte på en sak. Underbart skön nivå, sansad diskussion med lite små tjuvnyp, men total avsaknad av moppefucko-inlägg. En fröjd att läsa!!! Har SH ändrat sig så pass?

Det måste varit bättre förr.

HansJ skrev:

Don efter person(er). ;)

Back