Det är hårt att vara Lökmeck[tm]

GSXR1100R skrev:
Sova 3 timmar räcker bra om man ska lökmecka, men i Mumlans team så skickas mekanikerstaben i säng vid bollibompa, hela teamet nattas av Mumlan som läser godnattsagor ur verkstadsmanualen på Halländska.
Dessutom måste man som lökmek se till att ha en bil- eller MC-resa till banan (man kommer givetvis inte till banan förrän på söndag). Stanna och kräkas är skönt.

valmers skrev:
Dessutom måste man som lökmek se till att ha en bil- eller MC-resa till banan (man kommer givetvis inte till banan förrän på söndag). Stanna och kräkas är skönt.

Valmers!!!! Snackade du med Ulrik på vägen till Anderstorp!!!! Du e f-n kungen på lökmek.

GSXR1100R skrev:
Hyr in Mumlans 50 manna team till Falkenberg, dom är proffsiga och dricker bara Cola, kostar iof en slant med det ska va dyrt med rejsing har någon sagt.
Ett par Racebullar* räcker för att hyra mig en hel helg iaf :pannkyss

*Racebullar=Pågens gifflar

Tåbbä skrev:
Ett par Racebullar* räcker för att hyra mig en hel helg iaf :pannkyss

*Racebullar=Pågens gifflar
Joooorpes ta tillfället i akt och låna hela Mumlans superteam, du kanske inte blir snabbare men fan va flashigt med en sådan crew, jag kommer inte till Falken, måste sitta hemma med ungarna.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back