Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kamikaze kid skrev:Jag ska tjyvöva på biljard i Stockholm på Onsdag...

Penguin skrev:Lycka till, det lär ju behövas. Hörde nånstans att man inte kan lära gamla hundar att sitta.![]()

pingviner skäller inte :kockoKamikaze kid skrev:Sitt inte där å skäll!![]()
Gurra H skrev:Många lager kläder så funkade det helt ok att åka.
/Gurra
Kortstubina hörde men såg inteX-Expert skrev:Jag som gasade speciellt idag när det var -2 grader, för att Kortstubina skulle höra att jag åkte förbi, inget napp typ. Kallt var'e, men inga problem. 'Stubina såg jag heller inte till. Ingen annan heller på stan. Har ni ställt av... eller?
mvh
. När det blir kallt, håller jag mig inne i
värmen, helst framför en öppenbrasa på en björnfäll med en var karl Gurra H skrev:Jag ska läxa upp chefen i biljard på onsdag och uteblir därför från efterarbetetölen den här gången.
Jag har hojjen påställd året om, men det är kallt...skönare att åka bil.X-Expert skrev:Jag som gasade speciellt idag när det var -2 grader, för att Kortstubina skulle höra att jag åkte förbi, inget napp typ. Kallt var'e, men inga problem. 'Stubina såg jag heller inte till. Ingen annan heller på stan. Har ni ställt av... eller?
mvh

Snart blir det bara offroad för hela slanten (då håller man sig varm i alla fall!).Hasse L skrev:Jag har hojjen påställd året om, men det är kallt...skönare att åka bil.
fast det är svårt att få upp 945 på bakhjulet![]()
![]()
jesper skrev:Behöver tjifen en sparringpartner inför det stora slaget den 22:a? Måste ju bli beordrad övertid ellerUndrar om dom tajta brallorna oxå kommer att provköras då
![]()
![]()
![]()
Gurra H skrev:Jag ska läxa upp chefen i biljard på onsdag och uteblir därför från efterarbetetölen den här gången.
/Gurra
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!