Det är förbannat kallt ute nu!(onsdag 13/10)

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Hur blir det med AW nu på onsdag?
Någon som är sugen efter helgens fylleslag eller hur det nu har varit?

by the way

MEEN är´en snygg eller????

Bifogat

• zx-10r_2005_black_rhf_1024.jpg
    zx-10r_2005_black_rhf_1024.jpg
    117.3 KB · Visningar: 96
Ja..jag tänkte hoppa denna gång jag med och siktar in mig som en missil på den 22:a istället.

Så förbankat kallt är det väl inte? Det var fyra friska grader i lördags när jag styrde Pingvinens Fajjerbläjd mot Enköping, men trots det mötte jag väldigt många motorcyklar. Många lager kläder så funkade det helt ok att åka.

För övrigt blev jag sporthojstroende på kuppen och konstaterade att min hoj nog gör sig bäst som bojsten.

Jag ska läxa upp chefen i biljard på onsdag och uteblir därför från efterarbetetölen den här gången.

/Gurra

Gurra H skrev:
Många lager kläder så funkade det helt ok att åka.
/Gurra

Jag som gasade speciellt idag när det var -2 grader, för att Kortstubina skulle höra att jag åkte förbi, inget napp typ. Kallt var'e, men inga problem. 'Stubina såg jag heller inte till. Ingen annan heller på stan. Har ni ställt av... eller?

mvh

X-Expert skrev:
Jag som gasade speciellt idag när det var -2 grader, för att Kortstubina skulle höra att jag åkte förbi, inget napp typ. Kallt var'e, men inga problem. 'Stubina såg jag heller inte till. Ingen annan heller på stan. Har ni ställt av... eller?

mvh
Kortstubina hörde men såg inte :squid . När det blir kallt, håller jag mig inne i :cdevil värmen, helst framför en öppenbrasa på en björnfäll med en var karl ;)

Gurra H skrev:
Jag ska läxa upp chefen i biljard på onsdag och uteblir därför från efterarbetetölen den här gången.

Behöver tjifen en sparringpartner inför det stora slaget den 22:a? Måste ju bli beordrad övertid eller :D Undrar om dom tajta brallorna oxå kommer att provköras då :confused: :skrämd :D

X-Expert skrev:

mvh
Jag har hojjen påställd året om, men det är kallt...skönare att åka bil.
fast det är svårt att få upp 945 på bakhjulet :yoparty :tomten

Två plus och en sol som snabbt dalade ner bakom trädtopparna, medan jag tog en sväng runt Långalma och Öregrund. Bra grepp i asfalten och varmt om händerna ? Näe, inte så mycket... :3freak Snart blir det bara offroad för hela slanten (då håller man sig varm i alla fall!).

Hasse L skrev:
Jag har hojjen påställd året om, men det är kallt...skönare att åka bil.
fast det är svårt att få upp 945 på bakhjulet :yoparty :tomten

Skit i Volvon, nöj dig med 2 hjul bara. Du kan faktiskt lägga vinterdäck på hojen med. Whiiila bäst du vill sedan.

mvh

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...