Det är dags igen, ALLA LÄS! tack

Status
Ej öppen för fler svar.
bagerah skrev:
har spammat mycket... :( men oftast bara glatt spam... :)
skall försöka lägga band på mig!

men i många av de hörnen jag uppehåller mig känner jag för tillfället en ovanligt god stämning :)

stämmer in i kören och önskar gott nytt år!
snart är det nämligen vår!
Jag tycker man skall få spamma lite, speciellt i vår gbg hörna.. Det är ju så trevligt :)

:hoppa

Trango_B skrev:
När du skriver att hårdare moderering ska införas m.m så ser jag ett litet problem där. Några av dom mest aktiva otrevliga nedtryckarna är ju just moderatorer.
Jag tänker då främst på McB och till viss del mattias.
Dom som är vana vid att läsa och skriva här kanske inte reflekterar så mycket över det men nya personer lär bli direkt avskräckta tyvärr.
Hoppas det är ok att kritisera även moderatorer. Förhoppningsvis kanske det kan bidra till att dom tänker en gång till innan dom skriver vissa saker.
I all välmening :)

Tack äntligen någon som sa det :tummenupp

Trango_B skrev:
När du skriver att hårdare moderering ska införas m.m så ser jag ett litet problem där. Några av dom mest aktiva otrevliga nedtryckarna är ju just moderatorer.
Jag tänker då främst på McB och till viss del mattias.
Dom som är vana vid att läsa och skriva här kanske inte reflekterar så mycket över det men nya personer lär bli direkt avskräckta tyvärr.
Hoppas det är ok att kritisera även moderatorer. Förhoppningsvis kanske det kan bidra till att dom tänker en gång till innan dom skriver vissa saker.
I all välmening :)
Håller med om att Mattias tidigare varit väldigt elak i sin ton. Han verkar ha förbättrat sig.

HanneZ har avsagt sig som moderator just pga hur illa och personligts vissa verkar ta att deras inlägg blir "modererade". Tack HanneZ. Du gjorde bra ifrån sig tycker iaf jag.

Swedie skrev:
Håller med om att Mattias tidigare varit väldigt elak i sin ton. Han verkar ha förbättrat sig.

HanneZ har avsagt sig som moderator just pga hur illa och personligts vissa verkar ta att deras inlägg blir "modererade". Tack HanneZ. Du gjorde bra ifrån sig tycker iaf jag.
Som moderator måste man kunna koppla bort personen från uppdraget. Man måste vara objektiv.

Hallå

Jag håller helt och hållet med Swedie.
De personer som gör inlägg av sådan art att de inte tillför något gott till disskutionen bör tänka en eller gärna fler gånger innan de gör ett idiotiskt inlägg som gör att personer tar illa vid sig. Detta är inte bara dumma ord utan även kränkning. :mad: Vid upprepande av regelbrott skulle (tycker jag) resultera i avstängning av användarkontot. :fatta!

Men skit i det nu.
Gott nytt år på er alla! :fyllisar
/Andreas

eus skrev:
Mattias har oftast en rolig underton i sina inlägg

Ja det har han. Men om man inte frekvent brukar läsa vad han skriver så förstår man inte det. Som moderator är han bra men han uttrycker sig olämpligt ibland.

McB däremot har jag faktiskt ingen sympati för på något område tyvärr.

Men jag kanske är ensam om att tycka det?

Trango_B skrev:

Nejdå.. dom flesta inlägg jag har sett av han har en negativ ton..

Trango_B skrev:

du är inte ensam, det sa jag innan ju :)

men men Gott nytt år på er alla! nu är det snart 2005 :banana och jag fyller 18 om ynka 28 dagar :hoppa

Trango_B skrev:
Ja det har han. Men om man inte frekvent brukar läsa vad han skriver så förstår man inte det. Som moderator är han bra men han uttrycker sig olämpligt ibland.

Bra att utnyttja möjligheten att visa sin åsikt. Men just "ingen sympati för på något område tyvärr." har en underton som är åt det väldigt negativa hållet.

Nu börjar visst den här tråden också innehålla personangrepp :gnissla
Attt man får mothugg på sina inlägg det får man tåla, men att
bli kallad för diverse saker som en del blivit är för låggt.
Sedan lite kritik till dig Swedi, om du inte har tid med forumet
så utse en generalmoderator, det har märkts att du varit frånvarande.
Fan nu blev jag också negativ.

Swedie skrev:
Bra att utnyttja möjligheten att visa sin åsikt. Men just "ingen sympati för på något område tyvärr." har en underton som är åt det väldigt negativa hållet.

Ja jag är medveten om det. Men jag hoppas att det kan bidra till något positivt :) . Det känns som om att det där var tvunget att komma upp någongång och nu var det jag som fick skriva det. Skriver det inte för att kasta skit utan för att jag hoppas det kan bidra lite till en förbättring. Känns som om denna tråden var det bästa och trevligaste stället att ventilera åsikten på.

Jag har bara positiva saker att säga, hehe.

1 BRA Swedie, bra initiativ med den här tråden! :tummenupp
2 BRA Modererat Mattias! Keep up the good work! :tummenupp
3 Den 1 Januari börjar VÅRterminen. Alltså är det VÅR snart! :tummenupp
4 Jag sticker till Kanarieholmarna på måndag och har redan kollat på internet efter mc-uthyrning. :tummenupp

Det är bara att se framåt och se till att få ur vinterdepressionerna ur systemet !

Trango_B skrev:
Ja jag är medveten om det. Men jag hoppas att det kan bidra till något positivt :) . Det känns som om att det där var tvunget att komma upp någongång och nu var det jag som fick skriva det. Skriver det inte för att kasta skit utan för att jag hoppas det kan bidra lite till en förbättring. Känns som om denna tråden var det bästa och trevligaste stället att ventilera åsikten på.
Om du tycker illa om någon och vill säga det, varför säga det till ALLA när du så lätt kan skicka herr McB ett PM och förklara vad du ogillar hos honom. Svarar han med ett svar som innebär att du är en idiot, och då därigenom känner att han inte förstår... så skicka ett PM till mig så får jag ta i tu med det.

BMW R90s skrev:
Nu börjar visst den här tråden också innehålla personangrepp :gnissla
Attt man får mothugg på sina inlägg det får man tåla, men att
bli kallad för diverse saker som en del blivit är för låggt.
Sedan lite kritik till dig Swedi, om du inte har tid med forumet
så utse en generalmoderator, det har märkts att du varit frånvarande.
Fan nu blev jag också negativ.
Jag vill känna personen jag gör till moderator. Vill veta att personen i fråga inte kommer göra saker endast av personlig anledning. Ska kunna läsa av en situation och göra en vettig bedömning.

Pejo skrev:
Jag har bara positiva saker att säga, hehe.

1 BRA Swedie, bra initiativ med den här tråden! :tummenupp
2 BRA Modererat Mattias! Keep up the good work! :tummenupp
3 Den 1 Januari börjar VÅRterminen. Alltså är det VÅR snart! :tummenupp
4 Jag sticker till Kanarieholmarna på måndag och har redan kollat på internet efter mc-uthyrning. :tummenupp

Det är bara att se framåt och se till att få ur vinterdepressionerna ur systemet !
Positivt och bra :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...