Det är bara mitt fel.

Attans Dea! Tur i oturen att du klara dig fint ändå :tummenupp

Du får dra en kraschrapport live över ölen på Tivoli den 31,a.
Alltid skoj med någon som har något att berätta :öl

Låter lite riktigt trist.. skönt att du inte slog dig mer iaf.. låter som goretexstället gjorde nytta iaf.. :)

Och stövlarna! Ser inte kul ut med din fot, här sitter jag och gnäller för en lårkaka (dock FET, med mycket is och som känns jävlar just nu, längtar till imorgon bitti :crash )

/A

Dea: Tssss... du gjorde det bara för en anledning att bygga en fighter. ;)
Huvudsaken är att du klarade dig. Lycka till med reparationer etc!

Fan va surt, var det därför jag inte fick nåt svar på mailen? =) Provtrycket fick jag iaf :tummenupp

Typiskt att det händer på det sista åket, man ska aldrig åka den där sista gången :crash

Skönt att det inte gick värre iaf.

//Per

Dea skrev:
Och stövlarna! Ser inte kul ut med din fot, här sitter jag och gnäller för en lårkaka (dock FET, med mycket is och som känns jävlar just nu, längtar till imorgon bitti :crash )

/A

inga probs me min fot.. den läker.. få ta bort pinnen som går ner i foten o en skruv imorrn.. ganska sjukt faktist att de e höger fotled som läkt ihop först.. den som var värst skadad..

Japp.. stövlarna e viktiga.. :tummenupp

krya på dig o ta ett par :öl :öl som lite tröst/smärtlindring.. :D

Nja, jag såg ditt mail men väntade på databasen :rodnar . Maila inte den till min privata adress imorgon utan till jobb@... så kommer någon att fixa det. Jag kanske blir lite sen imorgon :rolleyes: , nu kan jag knappt gå.

/A

Dea skrev:
Nja, jag såg ditt mail men väntade på databasen :rodnar . Maila inte den till min privata adress imorgon utan till jobb@... så kommer någon att fixa det. Jag kanske blir lite sen imorgon :rolleyes: , nu kan jag knappt gå.

/A

Ledsen att väcka en så gammal tråd. MEN jag vart så nyfiken!

Hur i helsike undviker man det sista åket? Blir inte det automatiskt försent då man har gjort det första? :va

//Fredda

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...