Dessa galningar,,,,,,,,,,,,

OK, dags för lite korrigeringar:

1. Det inte en UR-quattro man ser på bilderna, det är en quattro Sport S1. Det finns 7 exemplar kvar av S1 idag.

2. En WRC-racer av idag har visserligen mindre toppeffekt än Grupp B-bilarna, men det skiljer inte så mycket. Vikten är i samma härad.

3. Per Eklund har kört snabbare upp för Pikes Peak med SAAB/X-Trac/Subaru 9-3:an än vad Ari Vatanen gjorde med Peugeot 405 Turbo 16.

4. Jämförelsen med F1 var sensationellt usel.

5. En WRC-racer är en evighet snabbare än en Grupp B-racer.

6. Audi körde med dubbelkopplingslåda redan med S1, om någon trodde DSG var en nymodighet.


Varför i hela helvete måste man alltid läcka på 'häftig' blöjrock på sådana här filmer? Man vill höra MOTORLJUD!


Här har vi den riktige asfaltskungen:

http://de.youtube.com/watch?v=ZbcdUaFs7Ao

Men nått råare får man leta efter, och det är det som är the grej......

Rå och brutalt:yoparty
 
Man finner sig sitta med ett flin som inte riktigt vill gå ner och gåshud på armarna...
Den som är oberörd av detta har ett hjärta av sten!!
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top