MACAMI
Guest
Var på väg till Linköping på julafton och skulle handla lite julklappar. Kommer ut på E4:an, mätaren visar 110 km/h. Det är förmiddag och lite trafik. Ser en bil komma snabbt ikapp mig.. hmm.. håller samma hastighet och låter den köra om.. swisch säger det bara när han passerar mig.. bestämmer mig för att hänga på.
Mätaren visar nu drygt 190 km/h när jag kommer ikapp honom, jag fortsätter att öka farten (har fortfarande en bit kvar till toppfarten) och passerar honom. Vad får jag se strax efter att ha passerat honom? jo, att det är fartkontroll.
Nog kunde polisen låta bli att ha fartkontroll på självaste julafton!

Hängde på honom bara för att jag var så j-a sugen på att äntligen få lägga i fyran efter att ha kört långsamt på småvägarna, femman hann jag aldrig få i...
Nåja, kul var det så "länge" det varade.
God fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År på er alla.
Mätaren visar nu drygt 190 km/h när jag kommer ikapp honom, jag fortsätter att öka farten (har fortfarande en bit kvar till toppfarten) och passerar honom. Vad får jag se strax efter att ha passerat honom? jo, att det är fartkontroll.
Nog kunde polisen låta bli att ha fartkontroll på självaste julafton!
Hängde på honom bara för att jag var så j-a sugen på att äntligen få lägga i fyran efter att ha kört långsamt på småvägarna, femman hann jag aldrig få i...
Nåja, kul var det så "länge" det varade.
God fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År på er alla.

Lucky bastard!!