Desperately seeking caffe - HAN LEVER!

En nack-fraktur brukar ta lite tid innan den läker, och skulle gissa att han blir/blivit fixerad med en sån där schysst gungställning.
Känner honom inte, men önskar honom ett snabbt tillfrisknande, så han är på hjulen till nästa säsong iaf ;)

Bikerbitch skrev:
Jag hade blivit jätteglad om jag hade fått besök om jag hade legat på sjukhuset! Det är väl bara trevligt med sällskap!

trevligt med sällskap? nej. däremot är det nog skönt att se att det är någon som bryr sig.

Då var det nog honom jag mötte strax innan krashen. Skönt att det inte blev jätte-allvarligt, har bara träffat honom ett par gånger men gillar honom helt klart!! Pigga på din nu Caffe! :squid

Jag var också där och hälsade på. Hoppas det gick bra hos naprapaten, och att du blir utsläppt från sjukan så snart.

Jag svängde förbi sjukan idag och det kändes skönt att se en hel Caffe. Han sluddrade lite men skojade på som vanligt trots det trista som hänt. Tänkte köpa med mig lite Polly, men det var bara dropp som gällde så det blev en levande Polly istället :)

Krya på dig vännen!!

Hoppas återhämtningen går bra Caffe , Krya på dig.

Jösses! Hjärtat satt uppe i halsen när jag läste de tidigare inläggen i tråden. Visserligen känns det bättre att Caffe fortfarande finns, men skada på nackkota är fortfarande allvarligt. Rackarns, Caffe! I wish you the best. Hoppas du får riktigt många besök och stora blombuketter.

gpf skrev:
Han fick inga blommor, men dock en stor godispåse såg jag. så han är nog nöjd :D
Ja ge fan i grönsakerna å köp me godis till caffe! Läste nått om skumbananer i tidigare spam! :D

gpf skrev:
nu har jag bättrat mig och dricker öl istället.
Fan, e du ledig imorgon med????
Satans arma land med anställda som dig och Frida som bara slappar och dricker :öl

anja skrev:
trevligt med sällskap? nej. däremot är det nog skönt att se att det är någon som bryr sig.

Håller med Jannica. Skulle nog också bli glad om någon besökte mig så att man fick någon att töla med o så. Om folk besöker en så måste dom ju bry sig eftersom dom tog sig tid att besöka en, eller hur?

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!