kawa1300
Ny medlem
- Gick med
- 10 Apr 2004
- Hoj
- Kawa z1300:or Totalt i dag 3900 cc,18 cylindrar o en massa att fixa med...
Alltså....
Pink Floyd o Roger Waters ska efter 25 år spela tillsammans igen på Live8-galan efter att dom i otaliga intervjuer kallat "dom andra" för kompletta idioter som borde dö...
Så...På lördag kommer jag att sitta klistrad vid tv:n då TV1 sänder allt live...
MEN...Finns det NÅN här som skulle kunna spela in Pink Floyds del i Live8 i datorn o sen kunna bränna den på nån skiva så vore jag skitglad!!
Det jag vill ha är en kopia, antingen på SVCD eller på DVD...
(Har själv tv-kort i datorn men jag har så jävla dålig bild så det är inte värt att spara hur bra musik det än är).
Snälla...Om nån av er har möjlighet att fixa detta på lördag, hör av er...
Naturligtvis betalar jag både för filmen o frakten!!
Ha det
Pink Floyd o Roger Waters ska efter 25 år spela tillsammans igen på Live8-galan efter att dom i otaliga intervjuer kallat "dom andra" för kompletta idioter som borde dö...
Så...På lördag kommer jag att sitta klistrad vid tv:n då TV1 sänder allt live...
MEN...Finns det NÅN här som skulle kunna spela in Pink Floyds del i Live8 i datorn o sen kunna bränna den på nån skiva så vore jag skitglad!!
Det jag vill ha är en kopia, antingen på SVCD eller på DVD...
(Har själv tv-kort i datorn men jag har så jävla dålig bild så det är inte värt att spara hur bra musik det än är).
Snälla...Om nån av er har möjlighet att fixa detta på lördag, hör av er...
Naturligtvis betalar jag både för filmen o frakten!!
Ha det
, 1:an... Det var ganska så långt så kvaliten kanske inte bli DVD men jag kan göra ett försök. Skriver en rad här på söndag om hur det gick...