Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
om man nu måste vara 24 för att hyra hoj.. kan inte nån du känner som är över 24 hyra en hoj åt dig?
problemet kan ju va att många har en försäkring där en viss ålder inte får köra.. bruka ju va så.
slå till.
http://www.blocket.se/alvsborg/Suzuki_750___88_26878422.htm?ca=15&w=2
tråkigt för han då...
skulle ha tänkt på det lite tidigare och kanske köpt en stor på en gång.. blir så när man ska åka moped![]()
Dax att komma på det här nu, en vecka före uppkörning.... Well, hoppas det löser sig, och lycka till på uppkörningen!
Konstigt att han spammar drygheter och inte mysigheter då.
Bromsprovet med dom bakdäcken...?
Precis vad jag tänkte skriva. NÅN i din bekantskapskrets lär väl ha hojkort? Kanske dina päron om dom är gamla nog att de fick de på köpet? Lär nog vara enklare att leta någon du känner eller nån du känner som känner nån... som kan tänka sig att hyra hojen åt dig, än att få nån okänd att låna ut sin hoj till dig.
Som jag skrev så har jag försökt få tag på en hoj förgäves, och började inte med det nu en vecka innan.
Allting löser sig vettu![]()
tackar tackar
Ja det blir nog kanske så. Tackar för länken![]()
TS:
Är inte det värsta som kan hända att du kommer dit med din egen hoj, får A1 behörighet, så kan du i lugn och ro fräsa omkring på lillmoppen i två år och sen får du börja köra ordentlig cykel - om du nu skulle vilja det...? Eller är det "app app, har man bokat för stor lapp så HAR man, tack och adjö!"
Visst kan han köra upp på sin egen hoj, men då får han ju inte ett körkort som räcker för att få köra den hojen sen (underbart hur dom lyckats krångliga till körkortsklasserna)
Visst kan han köra upp på sin egen hoj, men då får han ju inte ett körkort som räcker för att få köra den hojen sen (underbart hur dom lyckats krångliga till körkortsklasserna)
Stockholm är lite för långt annars hade du fått låna min gsxr750 i utbyte mot att du byter bakdäck.
Har inte någon som du känner en slit o släng hoj som han/hon inte bryr sig jättemycket om!?!?!?!?
Han bor i kungsbacka eller?
Läge för bakdäck![]()
Stockholm är lite för långt annars hade du fått låna min gsxr750 i utbyte mot att du byter bakdäck.
Har inte någon som du känner en slit o släng hoj som han/hon inte bryr sig jättemycket om!?!?!?!?
hyr av din mc-skola? Så gjorde iaf jag, körde upp på en Suzuki Bandit. Lycka till, glöm inte att skriva hur det gick sen![]()
Damn.... Någon har käkat huggorm till middag.......![]()
inte så många som ens hyr ut till sina elever på uppkörning..
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |