Desmosedici till salu

Quest skrev:
2124664 Leasingavtalet på hondas hojar ligger väl på en miljon dollar / säsong har jag för mig. Men i år hyr dom inte ut någon???
Jo då. De hyr ut en hög i år också. Fortuna Gresini, Konica Minolta och LCR hyr hojar i år i MotoGP.

Nyteknik skrev:
2124686 Tja, svårt att uppskatta ett "rimligt" pris. Utvecklingskostanderna har förstås uppgått till många många miljoner och hur många exemplar har byggts om man räknar de som är i drift i år - tio st? En miljon dollar kanske är billigt.
Så klart omöjligt att uppskatta ett pris. Jag tror dock den kostar mer än en miljon dollar.

Gustav O skrev:
2124690 Jo då. De hyr ut en hög i år också. Fortuna Gresini, Konica Minolta och LCR hyr hojar i år i MotoGP.

Så klart omöjligt att uppskatta ett pris. Jag tror dock den kostar mer än en miljon dollar.

läs vad jag skrev..

dom ska ha 5 miljoner.....(vet dock ej valutan....)
euro pund lr dollar

Jag tycker det verkar skumt. Jag var nere hos Ducati i slutet på mars och de väntar in just den hojen till sitt museum. Guiden påpekade att det börjar bli fullt och därför tar de numera bara in hojar som vunnit. Står det inte i annonsen att det är Capparossis vinnarhoj?

Edika skrev:
2124800 Jag tycker det verkar skumt. Jag var nere hos Ducati i slutet på mars och de väntar in just den hojen till sitt museum. Guiden påpekade att det börjar bli fullt och därför tar de numera bara in hojar som vunnit. Står det inte i annonsen att det är Capparossis vinnarhoj?
Det kanske är reservhojen...

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back