Designtävling Gothia Racing

Gottis skrev:
:D den va fan snygg allså men blir lite svårt att få plats med Sponsorer kan ju inte täcka över någon stackars jumbo
Ho ho ho.... elefanten du tänker på heter Dumbo men det var kanske en Freudiansk felsägning, alltså du tänker er som "jumbo" normalt sett? :tungan

Maverick_ou812 skrev:
Ho ho ho.... elefanten du tänker på heter Dumbo men det var kanske en Freudiansk felsägning, alltså du tänker er som "jumbo" normalt sett? :tungan

fan har du koll på det antar att Disney channel går varm hemma hos dig :hihi

Mulles skrev:
Loggan är nog schysstast att sätta på motsatta sidan av där startnummret står på frontkåpan.

Kan du ta och testa lägga rött på under kåpan också....
Gillar inte kawa grönt :3freak

C.K skrev:
Kan du ta och testa lägga rött på under kåpan också....
Gillar inte kawa grönt :3freak

Aamään, ni kör ju honda OCH Kawa det var ju orsaken till att det blev lite kawagröntliknande i grafiken. Dessutom så är det inte helt kawagrönt för det gillar inte jag heller. :)

Lite svårt att få till grafik som liknar varandra på så skilda former som Kawan och Hondan har. Det går givitvis att slipa på det för att få det bättre men man kan ju få ett hum om hur det skulle kunna se ut.
Hondan är snyggast därför att den fick agera förlaga.

Last edited:
Enkelt och rent lite TKR inspirerat :tuttar

Bifogat

• 2003_winner_1024.jpg
    2003_winner_1024.jpg
    104.9 KB · Visningar: 184
Fan vad tråkigt det är när man inte kan sova :3freak

Bifogat

• hondan gra och svart.jpg
    hondan gra och svart.jpg
    126.1 KB · Visningar: 138
  • kawan gra och svart sporthoj.jpg
    kawan gra och svart sporthoj.jpg
    114.5 KB · Visningar: 159
Kawan slipas ner den här veckan så det återstår en vecka kvar av tävlingen, sen går den iväg på lack så några fler bidrag tycker jag att ni kan komma med :)

Ja kan man inte göra det snyggt så får man göra det annorlunda iaf...

Bifogat

• kawan copy.jpg
    kawan copy.jpg
    107.6 KB · Visningar: 182
Limstift skrev:
Du är ju från Göteborg, då finns det väl inga andra alternativ? :)

du kan va lungn ängel in i själen har tom en singnerad match tröja som hela laget 2005 har skrivit på hängade över tv:en

men kanju rätta dig med en sak iaf är ju född Gotläning så äkta göteborgare är jag ju iaf inte...

Gottis skrev:
du kan va lungn ängel in i själen har tom en singnerad match tröja som hela laget 2005 har skrivit på hängade över tv:en

men kanju rätta dig med en sak iaf är ju född Gotläning så äkta göteborgare är jag ju iaf inte...

Haha okej, ska jag vara ärlig så skulle jag inte kunna bry mig mindre om fotboll om jag försökte. Tyckte bara att det passade temat på "Gothia Racing".

Limstift skrev:
Haha okej, ska jag vara ärlig så skulle jag inte kunna bry mig mindre om fotboll om jag försökte. Tyckte bara att det passade temat på "Gothia Racing".
coola :yoparty

C.K skrev:
Fan vad tråkigt det är när man inte kan sova :3freak

Häpp! Sådär kan det inte se ut! Det blir för likt min hoj... :hihi
Fast det blir knas med röda bottnar, vet inte hur jag skall få till det riktigt...

Två små förslag på lack

Här har du två pille-jobb... men man kan ju göra dom mer grafiska och på så vis lättare att lacka...

Bifogat

• gothiakawa.jpg
    gothiakawa.jpg
    80.3 KB · Visningar: 284
  • gothiahonda.jpg
    gothiahonda.jpg
    77.6 KB · Visningar: 502
DaytonaJonas skrev:
Här har du två pille-jobb... men man kan ju göra dom mer grafiska och på så vis lättare att lacka...

:bow :bow :kär :eek: herre j-vlar du fick mig precis helt mål lös det snyggaste jag har sett

ska ta ett snack med min dekal firma på måndag finns nog möjlighet att stripa iställe för att lacka det betydligt billigare och lättare finns det möjlighet att göra detta så är tävlingen avgjord :Bugar :Bugar

En shockad Gottis

Gottis skrev:

Båtflyckting e du!!!!!!!!!!!!!

GRISROSA tycker jag
xxxx

Gottis skrev:
:bow :bow :kär :eek: herre j-vlar du fick mig precis helt mål lös det snyggaste jag har sett

ska ta ett snack med min dekal firma på måndag finns nog möjlighet att stripa iställe för att lacka det betydligt billigare och lättare finns det möjlighet att göra detta så är tävlingen avgjord :Bugar :Bugar

En shockad Gottis

Jag tackar allra ödmjukast för dom fina orden och symbolerna!

Som en replik bifogar jag ett förslag till (bäst att passa på när man har vinden i ryggen...)

Bifogat

• CEBEER.jpg
    CEBEER.jpg
    73.6 KB · Visningar: 279
Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back