Designerplagg orsakade köpkaos på H&M?

Mr_White skrev:
2600955 Sorry, men varför köar man för att få köpa ett klädesplagg på H&M :va

Därför att de kan sälja dem betydligt dyrare efteråt på blocket och liknande.
Det var väl Lagerfeldt som gjorde nån kollektion här om året och då var det ju huggsexa då med. KLäderna såldes se för dubbla och tredubbla priset på blocket och andra annonssajter.

De som lyckas handla kan alltså göra en bra affär.

Tror inte att det är primärt investeringsonjekt, grejen är väl dels att snygga kläder designade av framstående designers säljes billigt men också att det är kraftigt limiterade upplagor, kombinationen av snyggt, unikt och billigt är så klart lockande.

Aldrig i hela mitt jävla liv att jag skulle lägga ner energi på att köa och slåss för några klädesplagg. Designade eller inte. Fy fan..!!!

Hmm...enda gången jag skulle kunna tänka mig att köa och dela ut en och annan smocka om någon kom i vägen, är om Valentino Rossi kanske skulle sitta och signera en bok eller så. :wiggle

//M

Madhonda skrev:
2601001 Aldrig i hela mitt jävla liv att jag skulle lägga ner energi på att köa och slåss för några klädesplagg. Designade eller inte. Fy fan..!!! Hmm...enda gången jag skulle kunna tänka mig att köa och dela ut en och annan smocka om någon kom i vägen, är om Valentino Rossi kanske skulle sitta och signera en bok eller så. :wiggle //M

Boken: "Hur jag på egen hand schabblade bort en möjlig VM-titel till den bättre Hayden"

Madhonda skrev:
2601001 Aldrig i hela mitt jävla liv att jag skulle lägga ner energi på att köa och slåss för några klädesplagg. Designade eller inte. Fy fan..!!!

Hmm...enda gången jag skulle kunna tänka mig att köa och dela ut en och annan smocka om någon kom i vägen, är om Valentino Rossi kanske skulle sitta och signera en bok eller så. :wiggle

//M
:fakta

Zee skrev:
2600993 Finns det kläder som inte är designade?

Det har du förvisso rätt i men är inte de här gjorda av någon speciell designer? Dom ser ju lite extra konstiga ut tycker jag... :rolleyes:

UrbanTiger skrev:
2601021 Okej... ge mig adress, datum och tid :tungan

Här ska sjoppas kledur fi fan :banana

Vi åker tillsammans!
Jag var lite sugen på den där skepparkavajen! Rätt cool faktiskt.
Men de är nog gone nu...

UrbanTiger skrev:
2601038 Men sååååå... den ville ju jag tjöpa. Vi kan ju appsolut inte ha likadana. Den där blåa golfpolon med fluffmuddar är bara så coool allså. Glöm inte att vi ska tjöpa foundation och nagelbalsam på NK för mitt är slut.

Joo vi måste kompensera med tillräckligt DYRA grejer på EnnnKåååå för att inte bli beblandade med kreti och pleti som handlar på Hååå-Emmm
Särskilt inte när vi ska träffa babsan, Alice Timander och Paris Hilton!

Tjingeling! :trixie

UrbanTiger skrev:
2601021 Okej... ge mig adress, datum och tid :tungan

Här ska sjoppas kledur fi fan :banana

Om jag har för stor lämm hur gör jag då?:mad:

Bröllopsklänningen får jag inte över midjan:mad: Det tar stopp:mad:

UrbanTiger skrev:
2601062 Måste bara tippsa om nattparfumen från Lagerfeldt som kommer nu till jul. Jag fick nämligen tillfälle att prova den på en förhandsmässa i Paris i augusti. Så tråkigt att du inte kunde vara med, Jean-Ingvar är ju så jobbig i sällskap :fart

Nattparfym my ass tänkte jag, och det var oxå vad som skedde!
Satan vad det sket sig! :arsele
Fick babianröv av det där Lagerfeldtskiten!
Jag byter gärna till mig Jean-Ingvar mot Glenn-Steve! HAN är jobbig du! :lol

Dr.Bike skrev:
2601005 Boken: "Hur jag på egen hand schabblade bort en möjlig VM-titel till den bättre Hayden"

:mad: käften...!!!!!!

Finns titlar som skulle passa bättre, t.ex "ALLA mina VM titlar", "Hur jag lyckades vinna VM, trots att jag bytte ner mig från Honda till Yamaha" etc.

Alla vet väl att en gång är ingen gång!!!!!!!!! Vinner Hayden nästa år igen...då kan vi börja snacka om att han är bättre. Men inte detta år.

Hur i fan....nu ska jag inte släppa ut denna diskussion ur racingforumet. Men jag ÄR fortfarande upprörd. :gnissla

Madhonda skrev:
2601233 :mad: käften...!!!!!!
Hur i fan....nu ska jag inte släppa ut denna diskussion ur racingforumet. Men jag ÄR fortfarande upprörd. :gnissla

Såja Såja... :såjaponken Nu ska vi inte röra upp oss! Se här: *saftåbulle*

Usch vad elak jag var! :D Jag köper dig en bok! Du får välja.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back