Mr_White
Medlem
Sorry, men varför köar man för att få köpa ett klädesplagg på H&M 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mr_White skrev:2600955Sorry, men varför köar man för att få köpa ett klädesplagg på H&M![]()
Alx skrev:2600964Det är designat? Då måste det ju va bra.![]()
Madhonda skrev:2601001Aldrig i hela mitt jävla liv att jag skulle lägga ner energi på att köa och slåss för några klädesplagg. Designade eller inte. Fy fan..!!! Hmm...enda gången jag skulle kunna tänka mig att köa och dela ut en och annan smocka om någon kom i vägen, är om Valentino Rossi kanske skulle sitta och signera en bok eller så.//M
Madhonda skrev:2601001Aldrig i hela mitt jävla liv att jag skulle lägga ner energi på att köa och slåss för några klädesplagg. Designade eller inte. Fy fan..!!!
Hmm...enda gången jag skulle kunna tänka mig att köa och dela ut en och annan smocka om någon kom i vägen, är om Valentino Rossi kanske skulle sitta och signera en bok eller så.![]()
//M

Zee skrev:2600993Finns det kläder som inte är designade?
UrbanTiger skrev:2601021Okej... ge mig adress, datum och tid![]()
Här ska sjoppas kledur fi fan![]()
UrbanTiger skrev:2601038Men sååååå... den ville ju jag tjöpa. Vi kan ju appsolut inte ha likadana. Den där blåa golfpolon med fluffmuddar är bara så coool allså. Glöm inte att vi ska tjöpa foundation och nagelbalsam på NK för mitt är slut.

UrbanTiger skrev:2601054Och du ska bara hålla tyst ditt lilla fattigluder![]()
UrbanTiger skrev:2601021Okej... ge mig adress, datum och tid![]()
Här ska sjoppas kledur fi fan![]()
UrbanTiger skrev:2601096Du får banta helt enkelt. Du väger ju dubbelt mot vad som är nyttigtuss

UrbanTiger skrev:2601062Måste bara tippsa om nattparfumen från Lagerfeldt som kommer nu till jul. Jag fick nämligen tillfälle att prova den på en förhandsmässa i Paris i augusti. Så tråkigt att du inte kunde vara med, Jean-Ingvar är ju så jobbig i sällskap![]()

Dr.Bike skrev:2601005Boken: "Hur jag på egen hand schabblade bort en möjlig VM-titel till den bättre Hayden"

UrbanTiger skrev:2601238Såja, tjöp en desajnad v-top eller va de heter och var lite tjöpglad nu istället![]()

Madhonda skrev:2601233käften...!!!!!!
Hur i fan....nu ska jag inte släppa ut denna diskussion ur racingforumet. Men jag ÄR fortfarande upprörd.![]()
Nu ska vi inte röra upp oss! Se här: *saftåbulle*|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller