derbi senda 125?

Bärgren skrev:
2559494 Derbi senda DRD 4-takt är fortfarande inte en 2-taktare. Eller?
Derbi DRD racing 125 är 2t. Kolla på sidan, eller har de utvecklat nya system på 4 taktarna :rolleyes:

Hmm, det är svårt. P länken med alla 125:0r så är DRD 125 2t och på den enskilda länken är den 4t :näsblod

Last edited:
Lundgren skrev:
2559544 Derbi DRD racing 125 är 2t. Kolla på sidan, eller har de utvecklat nya system på 4 taktarna :rolleyes:

Hmm, det är svårt. P länken med alla 125:0r så är DRD 125 2t och på den enskilda länken är den 4t :näsblod

Det är en 4-taktare med krök :öga

philsson skrev:
2559393 Kan bara lägga in en liten kul kommentar. Tänk dig då Niklas_gripens LV reggade KTM EXC 300 2t. Ser ut och låter även som en sådan... på 65hk.
[/IMG]

Hade tänkt köpa mig en såndan nästa år, fasst utav 05-07 års modell och motardisera den:yoparty

KTM_Driver skrev:
2566523 Hade tänkt köpa mig en såndan nästa år, fasst utav 05-07 års modell och motardisera den:yoparty
Rader dig faktiskt till att kopa storre fyrtaktare istallet trots att attriga 2t kan vara ratt skoj. Prova bada innan du bastammer dig. :tummenupp

Jag kan bara meddela att alla 125 cc från och med 2007 tror jag är 4 taktare.

Det är nya eu krav, så nu kan man inte längre köpa en ny 2 taktare. Derbi Gpr 125 e 4 takt. Dock vet jag inte hur aprilia har gjort med sina 2 taktare. Får kolla upp detta.

När jag körde 125a hade jag en svart gpr nude 2taktare, men dom tycks inte tillverkas längre.

Var ordentligt trimmad och riktigt rolig att köra! :banana

en sprojlans drd sm med lite trim på skulle inte sitta helt fel. undrar hur de går bara.

Dom smiskar nog på förhållandevis bra om man jämför med gamla baja :D

Eftersom de är dohc, 4-ventilare och vätskekyld så blir de lite skillnad. Den ska ju ha 11,4 kw var de någon som skrev :tummenupp

Undra om den är strypt då? :va Det räcker nog att spotta i luftfiltret så är den nere på 11 kW :hihi

Haha men Gud lever min nästan 4 år gamla tråd än? Tänkte kika in på 125 förumet för att kolla läget och ser direkt mitt gamla nick :)

Kul att den kom till nytta iaf :-)

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”