Derbi Senda 125 SM BILDER

Ni är ju alldeles :felämne

Solid snake skrev:
Körde en runda i lördags på 20,5 mil med ett annat gäng 2 taktare, gick hur fint som helst.

Jaha, var det stadskörning, eller vad fanken var det? Mina tankar gick snabbt över till en Suzuki RG årsmodell minst 1992.. :tungan Tur att man inte är ombytlig!

Metaladdict skrev:
Ni är ju alldeles :felämne

Jaha, var det stadskörning, eller vad fanken var det? Mina tankar gick snabbt över till en Suzuki RG årsmodell minst 1992.. :tungan Tur att man inte är ombytlig!

Aktiv körning, alltså över 7000rpm hela tiden på kurviga vägar.

Metaladdict skrev:
En kille här i HOODEN köpte DRD Devil Jubileumsversionen, och jag formligen älskar strålkastarnas råa look.. Men alla andra tjockskallar :kocko jag har frågat har bara sagt att de är skitfula.. men men.. Va ligger en sån här Derbi på för pris ny då? Skulle ju ha vart en relativt billig fyrtakts 125 som går billigt och går att åka 17 mil på om man vill (distansförhållande :kiss :tuttar )..
Jag körde 28 mil igår med NSR, aktiv körning till största delen, jobbigt o köra aktivt i mörker ;) Gick hur fint som helst.

Vill du köra långt ska du ju inte ha offroad!
Sporthoj är mycket bekvämare.

EazyD skrev:
496968 Det ja säger, man kan inte dissa en sån fin hoj pga 12hk. Måste ju finnas trim.
Trimma den så den har 300% av ursprungskraften och jag har ändå mer...:cool: :rock

ahaha det var då fan vad det trådlyfter nu dom senaste dagarna ;P .. påtal om sendan, ser ju ut att vara samma ram, sving, dämpare som på mopparna.

Bärgren skrev:
2367881 Tror det var Collin som lyfte först.

Derbin har ju en stor ankhäck till bakparti.
Japp collin va först jag kollade inte hur gammal tråden va...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT