Deppig...

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
PW50
Kom hem från Mantorp-ERF:et igår vid niotiden på kvällen. Lastade ut prylarna vid tio ungefär, och gick förbi min mysiga SP1 varje vända.
När jag skulle till jobbet i morse så är den BORTA!!!
Nåt äckel till lowlife tyckte att han behövde den bättre än jag.

Får ni mot förmodan syn på en röd SP1 (RLG813) med Arrowpipor ute på en joyride så får ni gärna tipsa sheriffen. Eller skjut missfostret. :kulspruta

Fan.

RRacer skrev:
2434306 Kom hem från Mantorp-ERF:et igår vid niotiden på kvällen. Lastade ut prylarna vid tio ungefär, och gick förbi min mysiga SP1 varje vända.

Får ni mot förmodan syn på en röd SP1 (RLG813) med Arrowpipor ute på en joyride så får ni gärna tipsa sheriffen. Eller skjut missfostret. :kulspruta

Fan.

Förbannade jävla AS! Skottpengar på dom :huvet

RRacer skrev:
2434306 Kom hem från Mantorp-ERF:et igår vid niotiden på kvällen. Lastade ut prylarna vid tio ungefär, och gick förbi min mysiga SP1 varje vända.
Fan.

Äckliga tjyvjävlar. Man blir så förbannad, lessen, uppgiven och tappar tron på mänskligheten. Hoppas att det löser sig ändå på något sätt!

Tack för all medkänsla! :krama

Jag tror att cykeln antingen går till någon med en likadan fast rasad/kraschad. Billigare att sno någon annans än att köpa delarna själv :mad:
Alternativt så går den på export.
Det är ju inte det lämpligaste ämnet till en racecykel,dessutom ganska ovanlig, så jag skulle bli förvånad om den dök upp på bana.

PS. Joel, din avatar råckar phett!

Nu Får Det Fan Vara Nog!

Kolla bara in på larmtjänst sida hur många hojar det stjäls varje vecka.
Ska det bara få fortsätta så här i all evighet?
Blev själv av med min pärla för drygt en vecka sedan och man har sina aningar vilka det är. Ett tillfälle räcker för mig och det kommer att göra ont.:smasha :kryckor

Last edited:
matclawil skrev:
2512788 Kolla bara in på larmtjänst sida hur många hojar det stjäls varje vecka.
Ska det bara få fortsätta så här i all evighet?
Blev själv av med min pärla för drygt en vecka sedan och man har sina aningar vilka det är. Ett tillfälle räcker för mig och det kommer att göra ont.:smasha :kryckor

Snackat me shs sheriff wonderwizzard?

Uuhhhh..

Nästan man tar tag i saken i egna händer ....
Här i Skövde har det försvunnit 8 hojar på 2 veckor ..bla a. min pärla med .. :mad:
Nån som e ute på tjuvturne...:kulspruta

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing