depeche mode,kunde de bli bättre??

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
efter att hittat denna exelenta sång som säkert youtube sabbat imorgon bitti så tar jag ett wildshoot och skickar in den här för de som ville ha en chans att hört den.ni som hade dålig musiksmak kommer säkert kommentera här och då hjälpa till att lyfta tråden:tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=L2GaCnAiuvo

Tack för att du postade detta.
Blev dock inge vidare impad av denna låt. Fast å andra sidan hade jag även svårt för singeln från förra skivan, men den växte då man fick höra den tillsammans med resten av skivan.

:tummenupp

jag måste vara skadad,tycker detta är det bästa i musikväg sedan 2006 då DM släppte martyr.annars släpps det mest skitmusik just nu sedan 80 talet ca:tummenupp

Har de släppt en ny skiva eller bara singeln?

DM...kunde de bli bättre frågar TS.

Definitivt säger jag! De kunde knappast bli mycket sämre iaf...
DM är ju musik ända från "min tid" och har alltid stått för depp-musik som självmordsbenägna lyssnar på. Eller iaf var det bara tjejer, eller kloner därav, dvs "killar" som var som tjejer. Dvs koketta och modemedvetna. Såna som "Trans-Janne" t.ex
Jag tror mig aldrig ha hittat en positiv låt med DM. Vad är det för fel på folk?
Varför vill man lyssna på saker som gör en deppig?
Räcker det inte med all skit som syns och hörs på nyheterna?

DM är ju musik ända från "min tid" och har alltid stått för depp-musik som självmordsbenägna lyssnar på. Eller iaf var det bara tjejer, eller kloner därav, dvs "killar" som var som tjejer. Dvs koketta och modemedvetna. Såna som "Trans-Janne" t.ex
Jag tror mig aldrig ha hittat en positiv låt med DM. Vad är det för fel på folk?

:rofl Vad är det för felaktig mossig syn på DM? Det var lite oväntat från dig Dr. Bike..

Jag har alltid gillat DM (90% av plattorna) poch jag är knappast självmordsbenägen eller deppig. :D

(Tack, det var en bra start på Söndagen)

:rofl Vad är det för felaktig mossig syn på DM? Det var lite oväntat från dig Dr. Bike..

Jag har alltid gillat DM (90% av plattorna) poch jag är knappast självmordsbenägen eller deppig. :D

(Tack, det var en bra start på Söndagen)

Shhh...tyst nu! Låt debatten komma igång här nu! *trollhumör*

jag blir aldrig deppig när de bombar i palestina,snarare glad och skiter fullständigt ifall grannen blir arbetslös,bara jag har det bra.
musik från din tid,nä de har bara funnits sedan 1979 och du har ju överlevt vinylen..
några transvestiter har jag aldrig stött på i DM kretsar men jag förstår att de har fångat ditt intresse,men här kanske inte är rätt ställe att prata om det:tummenupp

självmordsbenägen,nä inte längre men visst jag hade nog blivit om jag hade lyssnat på papa dee hela tiden som du gör.

men varför glorifiera situationen,det mesta är ju skit och allt man strävar efter har inget värde när det väl är uppnått ,och även om de hade skrivit glada texter om tex.transvestiter som du gillade så hade musiken fortfarande varit fruktansvärt bra . eftersom de är en utan världens största grupper utan att skriva om sånt så tycker jag de ska fortsätta som de gör,och ja det finns tjejer som lyssnar på det oxå då vi inte lever i ett enkönat samhälle.

det är nästa singel som livespelades igår.nu ska jag gå och stirra in i väggen med svarta tapeter......

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg