kajlyl
Tillbaka!
Föredrar helt klart att vara två... men har man inget val så går det bra själv!
Har du med eller utan bobbins?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör väl med bobbins, om man räknar muttersäkrade insexsbultar! ;-)kajlyl skrev:Föredrar helt klart att vara två... men har man inget val så går det bra själv!
Hultan skrev:Jajejmän pacman, det var det, jag bor precis bortanför där.
Jag väntade en bit fram, för det såg ut som du vände när du såg mig..
.PacMan skrev:Jaha, det var la synd. Hann inte reagera riktigt, eftersom du dök upp så fort och när jag hade fattat att det var du, så var du redan borta, tänkte jag.
Skulle oxo behöva ett depåstöd egentligen, men första prioritet just nu är olja, tändstift och sånt viktigt. Ska oxo titta till mina styrlager i vinter. Sånt var lättare med 140 kg RD 350.
Japp det var typ en 400:- eller nåt, men pacman, kolla in mitt och bygg ett därefter, så får du det näst intill gratis.. Har du bara tillgång till svets så är det inga problem, kan du inte svaetsa så kan jag!Coola Ola skrev:Johans MC (vid vågmästareplatsen) säljer depåstöd bak för 800 spänn, har ett sånt och jag har inget att anmärka på. Annars hade väl hultan nåt på g från louis.de för typ 400 pix?
-edit- hmm, bytte du precis avatar?
Coola Ola skrev:Johans MC (vid vågmästareplatsen) säljer depåstöd bak för 800 spänn, har ett sånt och jag har inget att anmärka på. Annars hade väl hultan nåt på g från louis.de för typ 400 pix?
-edit- hmm, bytte du precis avatar?
.Hultan skrev:Japp det var typ en 400:- eller nåt, men pacman, kolla in mitt och bygg ett därefter, så får du det näst intill gratis.. Har du bara tillgång till svets så är det inga problem, kan du inte svaetsa så kan jag!
Jag fick långtidslåna min ställ av en kompis som hade en likadan hoj för nåt år sen, och han behövde inte sina nu..
Säg bara till!PacMan skrev:Tack för erbjudandet! Svets är inget som jag håller på med, men anlitar gärna dig om jag skulle få för mig nåt i vinter.![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |