Depåstöd o däck krängare

Kamikaze kid skrev:
2490551 Gummiklädda plattor som svingen vilar på!
Så har de depåstöd jag äger!

Mina med!

MEN! bara på den horisontella ytan vilket gjort att utsidan på svingen repats litegranna :skrämd :gnissla
Klä därför en sådan (ledad) konstruktion med gummi hela vägen.
Jag ska komplettera mina lyftflärpar med heltäckningsmatta.

Vilket år som helst... ;)

Snikvarianten är att bara svetsa på horisontella rörsnuttar som man sen sätter på en slangbit på.
 
Dr.Bike skrev:
2490729
Snikvarianten är att bara svetsa på horisontella rörsnuttar som man sen sätter på en slangbit på.

Snikvarianten skulle duga perfekt för mig... behöver inte heller några hjul. Viktigast är att hojen står stadigt, inga repor på sving och att bakdäcket är så pass högt upp så man kan ta bort det. Är väl kanske lite svårt att mäta upp hur högt den skall lyfta eller :va. Eller kanske inte? Eftersom jag har noll koll på sånt här lämnar jag bollen till dig Lindén. Fixar du att göra ett?
 
Jag är också intresserad av att handla depåstöd om du fortfarande
håller på och med dom.
 
Grabbar citera gärna:)
Håller på o flyttar just nu men efter jul någongång e jag väl klar med flytt o allt.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top