Solid snake
Guest
Tjena, någon som är sugen på att låna ut ett sånt till mig? Ska byta däck och är inte allt för sugen på att hissa upp min 190 kilos klump i en bjälke för att se om den håller eller inte. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solid snake skrev:2429896Tjena, någon som är sugen på att låna ut ett sånt till mig? Ska byta däck och är inte allt för sugen på att hissa upp min 190 kilos klump i en bjälke för att se om den håller eller inte.![]()
Nja jag tror inte jag vill pröva i morsans garage, de där bjälkarna är inte alltför feta, de började ge vika för 125an och den väger bara 130, fast mycket vikt där fram iofs.CorbenDallas skrev:2430112Klart den håller! Jag har testat i bjälkar ifrån sent 1800-tal (jag, dom såg ut att vara så gamla i alla fall.) o det gick alldeles utmärkt. Häng i två spännband som du sätter brett så fördelar du kraften. Dessutom blir det inte 190kg eftersom du inte hänger upp hela hojen utan bara framändan.
Kör hårt!
Schysst, jag ska bara fixa skjuts upp där för jag tar inte ett depåstöd på min hoj.Kungen skrev:2429965jag har ett i hbg du kan låna.
Desto närmre desto bättre som man säger, kan ta det i nästa vecka nån gång kanske?JeJo skrev:2430295Jag har ett i staffanstorp
/Mr K på JeJos konto
Jag menar det, hehe, det är ju en bra bit till HBG vad jag vet så.Kungen skrev:2430545Jaja så det duger inte med mitt stöd va?
skojjar bara. staffanstorp är betyyyydligt närmare.
hör av dig innan baraSolid snake skrev:2430451Desto närmre desto bättre som man säger, kan ta det i nästa vecka nån gång kanske?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |