Depåstöd fram?

Remo

a million miles away
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
GSX-R1000, -03
Hej.

Jag måste köpa ett nytt framdäck till hojen, och undrar därför om ngn här i Luleå har ett depåstöd (till framhjulet) att låna ut över dagen?

Skulle bli mkt tacksam ifall detta gick att ordna... :tummenupp

Undrar även om ngn köpt däck från Däckcenter på Storheden, och om de har utrustning för att balansera däcken (får annars ringa och fråga imorgon)?

Har själv tidigare handlat från KM Däck i Haparanda (som är klart billigast), men de hade tyvärr slut på Michelin till min hoj.

Mvh Erik Nordmark

Remo skrev:
2376252 Hej.

Jag måste köpa ett nytt framdäck till hojen, och undrar därför om ngn här i Luleå har ett depåstöd (till framhjulet) att låna ut över dagen?

Skulle bli mkt tacksam ifall detta gick att ordna... :tummenupp

Undrar även om ngn köpt däck från Däckcenter på Storheden, och om de har utrustning för att balansera däcken (får annars ringa och fråga imorgon)?

Har själv tidigare handlat från KM Däck i Haparanda (som är klart billigast), men de hade tyvärr slut på Michelin till min hoj.

Mvh Erik Nordmark

jodå, jag har ett du kan låna. ett hemmasvetsat om det duger :tungan funkar bra. Har du bakstöd själv?

har aldrig handlat från däckcenter så jag vet inte om de kan balansera, har däremot köpt bildäck där och kan säga att det är jäkligt trevlig personal som jobbar där

Last edited:
dgs skrev:
2376414 jodå, jag har ett du kan låna. ett hemmasvetsat om det duger :tungan funkar bra. Har du bakstöd själv?

Kanon :tummenupp

Spelar ingen roll om det är hemmasvetsat, bara det fungerar och håller ihop. :tungan

Skämt åsido, har bakstöd men inget framstöd (tyvärr kan man inte ha allt).

PM:ar dig mitt tfn-nummer. Kanske du kan göra samma tillbaka, så jag kan höra av mig den dagen det blir aktuellt?

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back