Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Blir tvungen att lyfta deen här för att påminaa alla som har det tråkigti vintermörkret om varför vi gör det vi gör. Efter att ha bläddrat igenom den här tråden är jag på hugget igen...
Chrille skrev:Blir tvungen att lyfta deen här för att påminaa alla som har det tråkigti vintermörkret om varför vi gör det vi gör. Efter att ha bläddrat igenom den här tråden är jag på hugget igen...

Snabbe_jag skrev:Don Piong och Walmet![]()

Hallå där! Vill påminna om att jag på dessa bilder var en skadeskjuten liten krake, typ -10 kg. Nu du, Berra....ska klämma ihop dig nästa gång vi ses....McB skrev:Kan nästan höra vad Walmet tänker: "Hmm... Ser alla hur stora mina biceps har blivit av allt gymmande tro..."![]()
Ja sen dess har du käkat Arabtårtor och svullat med julmaten, så + 10 kg fett är väl inget att skrämmas medvalmers skrev:Hallå där! Vill påminna om att jag på dessa bilder var en skadeskjuten liten krake, typ -10 kg. Nu du, Berra....ska klämma ihop dig nästa gång vi ses....![]()

Som tur är utövar jag inte aga på seniorer. Det är straff nog att vara senior.GSXR1100R skrev:Ja sen dess har du käkat Arabtårtor och svullat med julmaten, så + 10 kg fett är väl inget att skrämmas med![]()
valmers skrev:Hallå där! Vill påminna om att jag på dessa bilder var en skadeskjuten liten krake, typ -10 kg. Nu du, Berra....ska klämma ihop dig nästa gång vi ses....![]()

|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|